Maandelijkse tip?

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Select your language

		string(2) "be"
	
		array(7) {
  ["title"]=>
  string(0) ""
  ["type"]=>
  string(7) "website"
  ["url"]=>
  string(42) "https://schrijf.be/nl/blog/starten-met-seo"
  ["image"]=>
  string(23) "images/logo-schrijf.png"
  ["description"]=>
  string(0) ""
  ["site_name"]=>
  string(10) "Schrijf.be"
  ["locale"]=>
  string(5) "nl-BE"
}
	
		array(6) {
  ["title"]=>
  string(24) "Start to SEO! (SEO-tips)"
  ["type"]=>
  string(7) "website"
  ["url"]=>
  string(42) "https://schrijf.be/nl/blog/starten-met-seo"
  ["image"]=>
  string(23) "images/start-to-seo.jpg"
  ["description"]=>
  string(74) "Met deze schatkist aan concrete SEO-tips vindt u snel de weg naar Google. "
  ["site_name"]=>
  string(10) "Schrijf.be"
}
	

SEO: de gouden tips

Bent u nieuw in de wondere wereld van SEO? Met deze tips vindt u snel de weg.

Start to seo

SEO-tips: copywriting

SEO-tips: de basis

routeseoklein

SEO-tips: Google-blokkades

SEO-tips: trefwoorden

Google.be voor Nederlanders

Moeilijk? Schrijf.be helpt u.

Meer weten?

Keyword research voor SEO: de ultieme trefwoordengroep (1/5)
Keyword research voor SEO (3/5): trefwoorden vergelijken
SEO: trefwoorden verzamelen
SEO: trefwoordenonderzoek in beeld
301 beter dan 404
Https en Google
Keyword research voor SEO (4/5): trefwoorden kiezen
Verklarende woordenlijst voor SEO-tekstschrijvers
SEO en SEA: wat is het verschil?

Met SEO zorgt u ervoor dat klanten uw website online - lees: op Google - gemakkelijker vinden. U hoeft er niets voor te betalen, maar het vraagt wel wat tijd en energie. Bij SEA koopt u advertentieruimte bij zoekmachines. 

Lees verder

Bloggen voor bedrijven? Zeker doen
SEO-spelfouten

Wilt u alleen maar prospects die goed kunnen spellen? Natuurlijk niet. Vang 'verdwaalde' Google-zoekers op door af en toe een webtekst te optimaliseren voor een spellingfout.  

Lees verder

SEO? Fruitje van een cent!

Hoe laat u uw teksten scoren in Google? Door bovenal te schrijven voor uw lezer, met deze tips voor SEO-copywriting in uw achterhoofd.

Lees verder

Duplicate content: feiten en fabels

Duplicate content? Dat zijn twee webpagina’s met dezelfde tekst. Die vindt Google niet noodzakelijk verdacht, wel overbodig. Herformuleren helpt, doeltreffend herschrijven is nog veel beter.

Lees verder

De perfecte SEO-nieuwsbrief schrijven
Twee vliegen in één klap? Schotel Google elke maand één extra webpagina met één extra trefwoord voor. Recycleer daarvoor de inhoud van uw e-nieuwsbrief.

Lees verder

Over SEO, alt tags en meer

Met een sprekende foto springt uw artikel in het oog. Bovendien beloont Google u als u foto’s documenteert. Maak dus gebruik van de alt tag en van Open Graph (og). En geef sprekende namen aan uw fotobestanden.

Lees verder

Description tag: SEO-smaakmaker

Dé smaakmaker in uw SEO-campagne? De description tag, een korte beschrijving die Google aan zijn onlinezoekers toont. Enkele tips voor een ijzersterke description tag:

  1. Hou uw description tag kort en krachtig.
  2. Eindig met een call to action.

Lees verder

SEO-schrijven: wat is dat?

Met SEO-schrijven zorgt u ervoor dat uw webteksten hoog scoren bij uw lezers én bij Google. 

Lees verder

Featured snippets: wat zijn dat?

Iederéén gaat voor SEO. Hoe u dan het verschil maakt? Mik op featured snippets ('Google-samenvattingen'). En geef prospects úw antwoord op hun vraag.

Lees verder

SEO siloing: groepeer uw content per thema

Groepeer de info op uw site. Bepaal één hoofdthema en plaats er ondersteunende subthema’s onder: uw silo’s. Die creëert u zichtbaar, en/of virtueel (met links).

Lees verder

SEO-silo’s vullen en onderhouden

Vul uw SEO-silo’s met teksten die opbrengen: met de juiste SEO-trefwoorden, zinvolle inhoud, en relevante categorieën.

Lees verder