Voice-over-tekst
In de meeste voice-overs zitten woorden die we nog alleen schrijven: indien, inzake, althans, ... Of ze bestaan uitsluitend uit volzinnen. Daardoor verraden ze zich, want zo spreekt u toch niet? Gelukkig gaat u met Schrijf.be in dialoog met uw kijker.
Voice-over draagt uw filmpje
De beste manier om uw product of dienst aan de man te brengen?
Het verkoopgesprek, zonder twijfel. Maar dat is helaas ook de duurste.
Videomarketing bootst de verkoopdialoog na.
De oplossing?
Een breed inzetbaar middel dat de verkoopdialoog nabootst. Zoals videomarketing. Want dan spreekt u uw prospects ook écht aan.
Geen voice-over zonder ... tekst
Met de gecombineerde kracht van de voice-over (vertelstem) bij de beelden:
- ‘Eerst zien, dan geloven’: toon uw product of dienst in actie.
- ‘People buy people’: breng uzelf en uw medewerkers in beeld.
- ‘Prospects zijn lui’: maak het uw prospect gemakkelijk. Hij leest liever een korte tekst dan een lange. En kijkt dus nog liever naar een - kort - filmpje.
Ga voor een natuurlijke voice-over-tekst
Recycleer uw videomarketing
Nog een troef van videomarketing? U verspreidt uw video met wervende voice-over gratis:
- Zet hem op uw website.
- Publiceer hem op YouTube en verwijs ernaar op sociale media.
- Speel hem af in uw winkel, op beurzen en evenementen.
Voice-over-teksten all over the place
Overtuigd van de impact van videomarketing met een voice-over? Dan past u de ‘tone of voice-over’ natuurlijk aan het type video aan:
- bedrijfsfilm: toon uw bedrijf en laat uw medewerkers aan het woord.
- productvideo: zet de troeven van uw product in de kijker.
- evenementverslag: breng uw evenement bruisend in beeld.
- videonieuwsbrief: bied uw nieuwsbrief aan als entertainment.
- viral video: genereer publiciteit met een ludieke video die het internet verovert.
En verkoopt u een complexe dienst of een abstract product? Kies dan voor een getekend filmpje. Zo ‘vertaalt’ u een ingewikkeld verhaal.