Directmailing-kaart
Een postkaartje heeft meer in zijn mars dan zonnige groetjes, beterschapswensen of verjaardagsfelicitaties. Uw reclameboodschap, bijvoorbeeld. Een tactiek die Schrijf.be zélf alvast geen windeieren legt.

Opvallen is de boodschap
Zeg eens eerlijk. Opent u alle mailings die in uw brievenbus zitten? Leest u nauwgezet de reclame die zich op uw bureau opstapelt?
Precies. Het antwoord ligt voor de hand: "Neen!" U en ik: we worden overspoeld door reclameboodschappen.
En toch is de strijd niet verloren voor úw mailing. Opvallen zult u doen en aandacht zult u krijgen. Hoe? Met een uniek en gegarandeerd opvallend medium. Zo oud als de straat en toch verrassend nieuw.
Met een prentbriefkaart verovert u het hart van uw lezer.
Direct mailing: brief of kaart?
In marketingjargon heet de postkaarttechniek 'postcard direct marketing'. Maar wij noemen het gewoon 'prentbriefkaarten op steroïden'. Want met een prentbriefkaart verovert u het hart van uw lezer. En is de aandacht voor uw boodschap gegarandeerd:
- Leuk en verrassend uit de hoek komen?
- Uw klanten en prospects warm maken voor uw boodschap?
- Uw bedrijfsnaam in hun geheugen griffen?
Het kan: met een impactvolle, goedkope en kleurrijke prentbriefkaart.
Directmailing-kaart: tekst en uitleg
De perfecte marketingpostkaart? Dat is het huwelijk tussen een beeld dat spreekt, en een tekst die uw verbeelding in gang zet:
- recto: een beeld dat de boodschap verwoordt - zónder logo
- verso: woorden die tot de verbeelding spreken, vergezeld van uw logo
Dat is de combinatie die u van Schrijf.be krijgt. Voor prentbriefkaartjes die respons genereren.
Druk & personalisatie van uw direct-mailingkaart
Schrijf.be bedenkt en schrijft, maar drukt niet. We kennen wél de 'goede adresjes' van vakmannen die uw postkaart drukken >met evenveel zorg als wij ze bedachten en schreven.
Kiest u voor digitale druk? Dan adviseert Schrijf.be u bij de personalisatie van tekst én beeld. Voor antwoordpercentages die door het plafond schieten.