Interne communicatie bij DELA: interview
"Mijn deur staat altijd voor je open"
Zeg het met uw bedrijfsnaam
Een bedrijfsvisie schrijven: hoe begint u eraan?
Wilt u een ijzersterk bedrijfsimago? Begin dan bij het begin en schrijf een heldere visie uit. Weet waarvoor uw bedrijf staat. En zorg ervoor dat uw medewerkers die waarden uitdragen. Wij zetten u alvast op weg.
Lees verder
Hoe schrijft u overtuigende e-mails?
Waarom reageert ú niet op e-mails? Omdat u niet graag leest, of omdat u niet meteen begrijpt wat er staat. Omdat u niet inziet hoe u er beter van wordt, of omdat u niet weet wat de afzender van u verwacht.
Neem dus die hordes voor uw lezer weg wanneer u zelf een e-mail schrijft.
Lees verder
Intranettips: de checklist
Heel wat organisaties kiezen resoluut voor intranet. Bent u er ook klaar voor? Deze checklist lijst op waaraan u zoal moet denken. Pen in de hand en afvinken maar!
Lees verder
Wat maakt u uniek?
Een USP of 'Unique Selling Proposition' (of 'Unique Selling Point') is hét verkoopargument waarmee u potentiële klanten ervan overtuigt dat u hen beter helpt dan de concurrentie. Dat doet u niet met een producteigenschap. Wél met een uniek klantenvoordeel.
Lees verder
Weg met misverstanden!
Bedrijfscommunicatie. U denkt bij het woord vast voornamelijk aan telefoneren en mailen met uw klanten. Of aan brieven, speeches of brochures. Maar ook binnen uw bedrijf is communicatie van het grootste belang.
Lees verder