Landingspagina e-mailing
De beste manier om nieuwe klanten te lokken? Een verfrissende cocktail van e-mail en landingspagina schrijven. Uw e-mail om te teasen, de landingspagina om te pleasen.
Landingspagina bij uw e-mailing? Een must
U investeert tijd en energie in een e-mailing die uw lezer prikkelt en overtuigt.
Die klikt enthousiast op de productlink in uw mail, en komt terecht op … uw homepagina. Het resultaat? U bent hem weer kwijt. Want moet uw lezer speuren naar de informatie uit uw mail? Dan haakt hij af.
Moet uw lezer speuren naar de informatie uit uw mail? Dan haakt hij af.
Gebruik daarom de landingspagina als parachute: hij tilt de lezer geruisloos op, en laat hem zachtjes landen bij de juiste informatie.
Lead capture page verzilvert uw e-mail
Uw teasende e-mailing heeft een doel, zoals:
- verleiden tot aankoop
- uitnodigen voor een evenement
- overtuigen om vaste klant te worden
De landingspage of lead capture page die erbij hoort, versterkt de inhoud van de mail … en voegt daar een knetterende call to action aan toe.
Excellente landingspagina is goud waard
Een excellente landingspagina bij uw e-mail is dan ook goud waard:
De landingspagina versterkt de inhoud van uw mail. En voegt de call to action toe.
- U sluist prospects vlot door naar een bestelling.
- U meet hoe vaak e-maillezers doorklikken.
En vergelijkt zo meerdere versies van dezelfde mail om te weten welke scoorde (A/B-testing).
E-maillandingspagina? Schrijf.be to the rescue
Wilt u itpakken met een wervende landingspagina bij uw e-mailing?
Vertrouw op een volleerde parachutist, want Schrijf.be:
- brengt uw lezer met een teasende e-mail naar ongekende hoogtes
- dropt hem feilloos op de aangepaste actiepagina
- sluit af met een verleidelijke call to action