Maandelijkse tip?

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Select your language

Interne communicatie

Uw nummer 1-klanten? Uw werknemers. Gun hen dezelfde vipbehandeling als uw eindklanten door uw interne communicatie te verbeteren. Geen tijd? Moeilijk? Vraag het aan uw externe tekstschrijver.

interne communicatie verbeteren

 

Interne communicatie verbeteren
= extern imago versterken

Uw belangrijkste klanten? Dat zijn uw werknemers. Want zij zijn uw bedrijfsambassadeurs.

Uw werknemers zijn uw bedrijfsambassadeurs.

Communiceert u helder en motiverend met hen? Dan nemen zij die aanpak onbewust over. Door uw interne communicatie te verbeteren, draagt u bij tot een krachtiger imago voor uw bedrijf.

Waarom wordt de interne bedrijfscommunicatie dan vaak zo stiefmoederlijk behandeld? Wij hebben geen idee. Maar wél de oplossing!

 

Laat ons uw interne communicatie boosten

Interne communicatie verbeteren?
Geef ze uit handen

Het lijkt een contradictie: uw interne communicatie verbeteren door ze in handen te geven van een externe copywriter.

Zelfs goed nieuws kan demotiveren, als u het slecht brengt.

Maar dat is het net niet. Want hij kan afstand nemen. In de huid kruipen van uw werknemers om in te schatten hoe uw boodschap bij hen overkomt. Want zelfs goed nieuws kan demotiveren als u het slecht brengt.

Interne communicatie verbeteren?
'Verkoop' managementbeslissingen

Interne communicatie draait vaak rond strategische of tactische managementbeslissingen, die moeten worden uitgevoerd.

Helaas leggen uw medewerkers ze vaak naast zich neer. En schieten ze over de hoofden heen, waardoor ú op een muur van onbegrip stuit.

Uw communicatieprofessionals

Laat er geen misverstand over bestaan: alleen u bepaalt wát er wordt gecommuniceerd.

Wij zorgen ervoor dat uw interne communicatie met de juiste woorden gebeurt:

 

Haal Schrijf.be 'in huis'

Meer weten?

Interne communicatie bij DELA: interview
"Mijn deur staat altijd voor je open"
Hoe schrijft u overtuigende e-mails?

Waarom reageert ú niet op e-mails? Omdat u niet graag leest, of omdat u niet meteen begrijpt wat er staat. Omdat u niet inziet hoe u er beter van wordt, of omdat u niet weet wat de afzender van u verwacht.
Neem dus die hordes voor uw lezer weg wanneer u zelf een e-mail schrijft.

Lees verder

Wat maakt u uniek?

Een USP of 'Unique Selling Proposition' (of 'Unique Selling Point') is hét verkoopargument waarmee u potentiële klanten ervan overtuigt dat u hen beter helpt dan de concurrentie. Dat doet u niet met een producteigenschap. Wél met een uniek klantenvoordeel.

Lees verder

Een bedrijfsvisie schrijven: hoe begint u eraan?
Wilt u een ijzersterk bedrijfsimago? Begin dan bij het begin en schrijf een heldere visie uit. Weet waarvoor uw bedrijf staat. En zorg ervoor dat uw medewerkers die waarden uitdragen. Wij zetten u alvast op weg.

Lees verder

Intranettips: de checklist

Heel wat organisaties kiezen resoluut voor intranet. Bent u er ook klaar voor? Deze checklist lijst op waaraan u zoal moet denken. Pen in de hand en afvinken maar!

Lees verder

Weg met misverstanden!

Bedrijfscommunicatie. U denkt bij het woord vast voornamelijk aan telefoneren en mailen met uw klanten. Of aan brieven, speeches of brochures. Maar ook binnen uw bedrijf is communicatie van het grootste belang.

Lees verder

Zeg het met uw bedrijfsnaam

Wat klanten zeggen

Bedankt voor de snelle én goede service.

Tanja Somers
Xylos

Tevreden klanten aan het woord