LinkedIn-bedrijfsprofiel maken
LinkedIn? Dat is een online-marktplein: elk bedrijf roept er om de aandacht van nieuwe prospects. Investeer in een excellent LinkedIn-bedrijfsprofiel, en overstem de rest ... zónder shouten. Schrijf.be leent u zijn stille megafoon.
Verleidt uw LinkedIn-bedijfspagina?
Is uw bedrijf aanwezig op LinkedIn? Dan hebt u een plaats op 's werelds grootste professionele marktplein. Net als uw concurrenten schreeuwt u er om aandacht.
Of pakt ú het subtieler aan: door in uw LinkedIn-profiel en in zinnige posts te investeren? Want zo gebruikt u LinkedIn waarvoor het echt dient: om te netwerken, om nieuwe contacten te leggen.
LinkedIn voor bedrijven: uw bedrijfsomschrijving
De samenvatting op LinkedIn voor bedrijven heeft een dubbel doel:
- U post een rake beschrijving op uw bedrijfsprofiel.
- Uw medewerkers kopiëren de tekst naar hun profielpagina, bij 'werkervaring'. En de tweede alinea vullen ze aan met hun eigen taken en verantwoordelijkheden.
Meer in het 'algoritmisch oog' springen dan uw concurrenten?
Verwerk dan de juiste trefwoorden in uw omschrijving.
Showcase Pages van LinkedIn: voor bedrijven
Kent u de showcasepagina's al, die LinkedIn voor bedrijven ontwikkelde?
U koppelt ze aan uw bedrijfspagina, en gebruikt ze als toonbank voor specifieke producten of diensten. Zo gaat u in een rechte lijn naar uw doelpubliek. Conversie gegarandeerd!
Bedrijven moeten bewegen om succesvol te blijven - zéker op sociale media
Hoe oogt uw LinkedIn-bedrijfsprofiel?
Bedrijven moeten bewegen om succesvol te blijven. En op sociale media geldt dat nog meer.
- Leeft uw LinkedIn-pagina? Post u regelmatig updates? Lokt u uw prospects met vernieuwende blogposts? Dan zet u uw bedrijf op de kaart.
- Maar omgekeerd: blijft u stil op LinkedIn? Dan biedt uw bedrijf schijnaar geen toegevoegde waarde. En laten LinkedIn-gebruikers u ... links liggen.