Maandelijkse tip?

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Select your language

LinkedIn-bedrijfsprofiel maken

LinkedIn? Dat is een online-marktplein: elk bedrijf roept er om de aandacht van nieuwe prospects. Investeer in een excellent LinkedIn-bedrijfsprofiel, en overstem de rest ... zónder shouten. Schrijf.be leent u zijn stille megafoon.

LinkedIn-bedrijfsprofiel

Verleidt uw LinkedIn-bedijfspagina?

Is uw bedrijf aanwezig op LinkedIn? Dan hebt u een plaats op 's werelds grootste professionele marktplein. Net als uw concurrenten schreeuwt u er om aandacht.

Of pakt ú het subtieler aan: door in uw LinkedIn-profiel en in zinnige posts te investeren? Want zo gebruikt u LinkedIn waarvoor het echt dient: om te netwerken, om nieuwe contacten te leggen.

LinkedIn voor bedrijven: uw bedrijfsomschrijving

De samenvatting op LinkedIn voor bedrijven heeft een dubbel doel:

  1. U post een rake beschrijving op uw bedrijfsprofiel.
  2. Uw medewerkers kopiëren de tekst naar hun profielpagina, bij 'werkervaring'. En de tweede alinea vullen ze aan met hun eigen taken en verantwoordelijkheden.

Meer in het 'algoritmisch oog' springen dan uw concurrenten?
Verwerk dan de juiste trefwoorden in uw omschrijving.

Showcase Pages van LinkedIn: voor bedrijven

Kent u de showcasepagina's al, die LinkedIn voor bedrijven ontwikkelde?

U koppelt ze aan uw bedrijfspagina, en gebruikt ze als toonbank voor specifieke producten of diensten. Zo gaat u in een rechte lijn naar uw doelpubliek. Conversie gegarandeerd!

Bedrijven moeten bewegen om succesvol te blijven - zéker op sociale media

Hoe oogt uw LinkedIn-bedrijfsprofiel?

Bedrijven moeten bewegen om succesvol te blijven. En op sociale media geldt dat nog meer.
 

  • Leeft uw LinkedIn-pagina? Post u regelmatig updates? Lokt u uw prospects met vernieuwende blogposts? Dan zet u uw bedrijf op de kaart.
     
  • Maar omgekeerd: blijft u stil op LinkedIn? Dan biedt uw bedrijf schijnaar geen toegevoegde waarde. En laten LinkedIn-gebruikers u ... links liggen.

 

Laat uw LinkedIn-bedrijfspagina opvallen

Wat klanten zeggen

We zijn opgetogen over uw tekst. Het is een schot in de roos. En het verwoordt treffend wat we voor ogen hadden. Bedankt daarvoor.

Geert Goovaerts