Direct mail:
verkoopbrief schrijven
Een papieren brief trekt meer dan ooit de aandacht. Waarom? Omdat u er bijna geen meer krijgt, nu bijna alles digitaal loopt. Zorg er dan wel voor dat uw brief origineel én oprecht is. Hulp nodig? Schrijf.be!
Direct mails met respons
Akkoord, direct mail is niet zaligmakend. Maar zeker niet waardeloos: postorderbedrijven verdienen er hun brood mee.
De dialoogmethode: wetenschappelijke regels voor succes
Hoe zij dat doen? Door mailings te schrijven volgens geijkte formules voor succes: die van neuromarketeer Vögele. Daarbij beantwoordt Schrijf.be een voor een de (onbewuste) vragen die uw lezer zich stelt. Zo leiden we hem van uw brieflogo naar de actie die u voor ogen hebt. En krikken we uw respons gigantisch op.
Renderen verkoopbrieven (acquisitiebrieven)?
Telt u even mee? Dit is het kostenplaatje van een doorsnee-verkoopbrief (acquisitiebrief):
- concept: 10%
- prepress: 10%
- druk: 25%
- verzending: 50%
- copywriting: 5%
Het resultaat?
Prima, als u het aantal respondenten telt.
Angstaanjagend als u de kosten per respondent berekent.
Besteed íéts meer aan de copywriting van uw direct mails. En krijg tonnen meer respons.
Dat kan anders.
Besteed gewoon een fractie meer aandacht aan de excellente copywriting van uw mailings: laat ze door ons (her)schrijven volgens de regels van de kunst.
Ontdek direct mail-voorbeelden
Direct marketing met hoog antwoordpercentage
Wilt u wel de resultaten, maar niet de hoge kosten per contact?
Dan is het tijd voor de aanpak van Schrijf.be: de inhoud dicteert de wet, en niet de verpakking. Zo bespaart u op vierkleurendruk, duur papier en portkosten. En rijft u toch een hoge response rate binnen.
De inhoud van uw direct mail dicteert de wet, niet de verpakking
Verkoopbrief (her)schrijven? Schrijf.be!
Aan u de keuze:
- Wij schrijven uw direct mail vanuit briefing.
- Of herschrijven uw verkoopbrieven tot ze scoren.
Acquisitiebrieven in Nederlands, Frans en Engels
Wenst u uw mailing meteen ook in bruisend Frans of Engels?
Geen probleem voor de native writers van Schrijf.be. Zij hebben respect voor de inhoud van de brontekst en de subtiliteiten van de doeltaal.
Vragen over uw direct mail?
Hebt u vragen? Stel ze ons meteen.
Graag eerst voorbeelden? Hierzo!