Maandelijkse tip?

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Select your language

Wij schrijven uw brochure

Géén inhoud, te veel inhoud, foute inhoud. Dat zijn de drie redenen waarom uw brochure níet meer opbrengt dan hij kostte. Hoe u dat oplost? Schakel een copywriter in die met u mee denkt. 

Brochure schrijven of maken

Brochures: meer dan duur geschenkpapier

Sfeervolle foto’s. Oogverblindend kwaliteitspapier. Mooi. Héél mooi, zelfs.

Maar vergeet u niets? De ... inhoud, bijvoorbeeld? Want wat hebt u aan een mooie verpakking, als het cadeau zelf uw lezer niet bevalt?

Bezwijk niet onder de vloek der kennis

Bezwijk niet onder de 'vloek der kennis'. En nee, dat is geen Harry Potter-bezwering. Wél u die te veel weet over uw eigen producten of diensten. Zodat u vergeet vanuit de situatie, de droom, het verlangen van de prospect te starten.

De oplossing? Neem een externe copywriter onder de arm. Hij heeft een dauwfrisse kijk op uw:

 


Uw productbrochure laten schrijven?

U bent verzot op uw nieuwe product. Maar hoe overtuigt u uw klanten? Door empathie te tonen en hun taal te spreken. En laat dát nu net de specialiteit van een copywriter zijn! 

Spreekt uw klant ‘productees’?

U verkoopt 'oplossingen voor mobiliteitsproblemen'. Maar uw klant zoekt een fiets. U verkoopt mineraalwater. Maar uw klant heeft gewoon ... dorst.

Bedrijf en klant praten al te vaak langs elkaar heen. Daarom schrijven wij in de taal van uw klant. Terwijl we communiceren wat ú wilt communiceren. Zo krijgen uw woorden de impact die ze verdienen.

Vaak vergeet u dat uw klanten uw enthousiasme niet zomaar delen.

Speur naar het USP

Een goede productbrochure koppelt de kracht van uw product aan de behoeften van uw prospect.

Bepaal eerst welke criteria doorwegen in zijn beslissing. En vooral die waarmee u zich van alle andere concurrenten onderscheidt. Dat noemen marketeers uw 'USP': uw 'unique selling proposition'. Hoewel de 'unique buying reason' nog véél sterker is ...

Plaats uw productbrochure in de juiste context

Een productbrochure bevat ook een luik met bedrijfsinformatie. Zodat uw klant uw producten in de juiste context kan plaatsen. De betrouwbaarheid die uw onderneming uitstraalt, is een belangrijke overtuigingsfactor.

Bedrijf en klant praten langs elkaar heen

Wat kost een productbrochuretekst?

Is uw brochure bestemd voor ingenieurs? Of voor het brede publiek?
Praat u over kernreactoren? Of over frisdrank?

De prijs van een producttekst varieert natuurlijk naargelang de mate van specialisatie.
Meer weten? Tik even op de schouder van onze coördinator

Vraag uw vrijblijvende offerte

 


 

Uw bedrijfsbrochure laten maken?

Uw bedrijfsbrochure schrijft u voor uw klanten en prospects, níét voor uzelf. Wilt u uw troeven uitspelen zonder hoog van de toren te blazen? Schakel dan een Schrijf.be-copywriter in.

Bedrijfsbrochure schrijven = afstand nemen

Kent u het verhaal van de man die een berg zocht? Hij zocht en zocht en vond er geen. Waarom? Hij stond er pal bovenop.

Zo is het ook met u. Niemand kent uw bedrijf beter dan uzelf. Hierdoor neemt u moeilijker afstand. Redeneert u vanuit uw eigen denkwereld.

Schrijf.be combineert expertise met objectiviteit. En denkt vanuit het oogpunt van uw klant.

Hebt u ook zo’n hekel aan mensen die over zichzelf praten? Uw klanten en prospects ook.

Stripverhaal of roman?

Beelden. Slogans. Tussentitels. Tekstblokjes.

Een goede bedrijfsbrochure is een puzzel, waarvan alle stukjes in elkaar passen.

Vergeet die saaie en grote tekstblokken. Beloon de lezer. Met duidelijke taal. Met korte zinnen die alle informatie geven en perfect op de beelden aansluiten.

Wat kost een bedrijfsbrochure? 

Hoeveel kost een auto? Dat hangt ervan af.
Van het model. Het merk. De opties.

Maak het u daarom gemakkelijk:
vraag ons uw persoonlijke offerte.

Vraag uw vrijblijvende offerte

Meer weten?

Aantrekkelijke regio, aantrekkelijke brochure
Individuele argumentatie

Pas uw argumentatie aan aan uw doelgroep. Want niet iedereen loopt voor dezelfde voordelen warm. Schrijf meerdere mailings. Werk uw argumenten verder uit op uw website. En voeg een individuele, begeleidende brief toe bij uw brochure.

Lees verder

Maak uw bedrijfsgeschiedenis relevant

"En wat heb ik eraan?" Dat is de vraag die uw klant zich stelt, óók bij uw bedrijfsgeschiedenis. Poets uw wapenschild op en maak uw bedrijfskroniek overtuigend actueel.

Lees verder

Flyer, leaflet, folder & brochure: de verschilen

Van goedkoop naar duurder gerangschikt: flyer, leaflet, folder, brochure. De eerste twee zijn niet gevouwen, de laatste twee wel. En een folder bestaat uit één papiervel, een brochure uit meerdere.

Lees verder

Wat klanten zeggen

Deze tekst ziet er prima uit hoor, An. Ik laat deze direct vertalen!
Inge Reinders