E-mailmarketing: copywriting
E-mailmarketing is goedkoop en vlug. Maar ook vluchtig. Ja, zelfs gevaarlijk. Neem daarom een e-mailmarketing-specialist onder de arm.
De passo doble van mailings
Overweegt u om een e-mail te sturen? Dan hebt u twee mogelijkheden:
- U vertelt alles in uw e-mail en hoopt dat uw lezer meteen overtuigd is. Not.
- U vertelt weinig in uw e-mail, zodat uw nieuwsgierige prospect wel moet doorklikken naar een landingspagina.
Schrijf.be zorgt ervoor dat uw lezers wel moéten doorklikken
Wij raden resoluut de tweede keuze aan: teaser + landingspagina. Waarom? Omdat de cijfers ons gelijk geven.
Georchestreerde e-mailmarketing
Studies tonen keer op keer de kracht van deze combinatie aan áls ze perfect wordt georkestreerd:
- onderwerpregel die tot de verbeelding spreekt
- heldere tekst - kort genoeg, zodat hij in het leesvenster past
- onontkoombare call to action om door te klikken naar de landingspagina
Puntige e-mailings
Schrijf.be zorgt ervoor dat uw lezers wel moéten doorklikken om niet op hun honger te blijven zitten.
Al schrijvend verleiden: dat is ons vak.
Uw mailing versturen? Dat doen we dan weer niet.
Maar hiervoor leiden we u graag naar specialisten op wie ook wij vertrouwen.
Interesse? Onze coördinator staat te springen om u te helpen.
Uw e-mailmarketingbureau behoedt u
Snel en goedkoop: net daarom zijn e-mailings zo verraderlijk. Want iedereen schrijft toch e-mails: wat kan daar dan zo moeilijk aan zijn? Antwoord: zowat alles.
Iedereen schrijft toch e-mails: wat is daar moeilijk aan zijn? Antwoord: zowat alles
Een e-mail die uw ontvanger irriteert, omdat hij te lang of te onduidelijk is, boort uw bedrijfsimago de grond in. Zo diep dat u nooit meer aan de oppervlakte verschijnt.
E-mailmarketing uitbesteden? Prima idee
Waarom zou u nog een papieren mailing versturen? Voor dezelfde prijs stuurt u tien keer zoveel e-mails op een precies tijdstip. En krijgt u haast meteen respons, die u bovendien haarfijn meet.