string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(53) "https://schrijf.be/nl/blog/copywriting_tips_e-mailing" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(30) "Sla twee vliegen in één klap" ["type"]=> string(7) "article" ["url"]=> string(53) "https://schrijf.be/nl/blog/copywriting_tips_e-mailing" ["image"]=> string(25) "images/landingspagina.jpg" ["description"]=> string(117) "Twee vliegen in één klap slaan? Kies voor een e-mailing en een langdingspagina. Zo verleid en overtuig je je lezer." ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Combineer uw e-mailing met een landingspagina
Uw e-mailing en landingspagina: een onafscheidelijk duo. Zet uw e-mail in als verleidelijk lokaas. En zorg daarna dat uw lezer vindt wat hij zoekt op de landingspagina. Doet u het goed? Dan boekt u met dit duo verbluffend resultaat.
Verleid uw bezoeker
Teasermails met landingspagina's
Wordt u graag verleid? Ik alvast wel – en uw lezers ook!
Eerst verleiden, dan overtuigen
Overweegt u een e-mailing? Dan hebt u de keuze:
- U vertelt alles in uw e-mail en laat uw lezer meteen bellen, terugmailen of doorklikken naar een bestelpagina.
- U vertelt haast niets in uw e-mail, zodat uw nieuwsgierige prospect wel móét doorklikken naar een landingspagina.
E-mail verleidt
Schrijf.be raadt de combinatie van teaser + landingspagina aan. Die teasermail bevat:
- een onderwerpregel die tot de verbeelding spreekt,
- met daaronder een heldere tekst ... die kort genoeg is om in het leesvenster te passen,
- en met een onontkoombare call to action verleidt om door te klikken naar de landingspagina.
Landingspagina converteert
Op de landingspagina maakt u dan uw tweede move: u overtuigt uw lezer en 'converteert' hem tot klant. Want door eerst te verleiden en dan te overtuigen, brengt uw e-mailing altijd meer op. Meer kopers, meer deelnemers, meer websitebezoekers? Aan u de keuze!
Landingspagina filtert
De moeilijkheid met een landingspagina? Er is geen ruimte voor vergissingen. Twijfelt een prospect? Is er iets onduidelijk? Dan klikt hij onmiddellijk weg en komt hij nooit meer terug.
Zorg ervoor dat uw landingspagina:
- aansluit bij uw e-mailing naar inhoud, stijl én lay-out
- in rechte lijn op zijn doel afstevent: conversie
- alle vragen of twijfels beantwoordt
- met zijn call to action de lezer in beweging zet
Multi-inzetbaar
Het mooiste aan een landingspagina? U kunt ze meer dan één keer inzetten. Voor uw e-mailing, maar ook voor advertenties, papieren mailings en postkaartmarketing.
Waarom daar ook die schijnbare omweg via een landingspagina?
- U verkoopt op gekend terrein: úw website.
- U meet de opbrengst van uw campagne.
- U past uw aanbod snel aan als de respons tegenvalt.
1001 mogelijkheden
Nog een toemaatje? Waarom eigenlijk geen teasermail + landingspagina voor de uitnodiging van het bedrijfsfeest of van een training? Dan schrijven de geïnteresseerden zich meteen in via het web. En bespaart u zich een hoop mailverkeer.
Nog nood aan ideetjes? Bel of mail de Schrijf.be-coördinator even. Die selecteert voor u de Schrijfbe'er die van wanten weet.