Maandelijkse tip?

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Select your language

		string(2) "be"
	
		array(7) {
  ["title"]=>
  string(0) ""
  ["type"]=>
  string(7) "website"
  ["url"]=>
  string(55) "https://schrijf.be/nl/blog/copywriting_tips_twintigjaar"
  ["image"]=>
  string(23) "images/logo-schrijf.png"
  ["description"]=>
  string(0) ""
  ["site_name"]=>
  string(10) "Schrijf.be"
  ["locale"]=>
  string(5) "nl-BE"
}
	
		array(6) {
  ["title"]=>
  string(43) "🤡 Schrijf.be bestond precies 20 jaar ..."
  ["type"]=>
  string(7) "website"
  ["url"]=>
  string(55) "https://schrijf.be/nl/blog/copywriting_tips_twintigjaar"
  ["image"]=>
  string(35) "images/e-mail-onderwerpregel-sm.jpg"
  ["description"]=>
  string(57) "Zo prikkelt een onderwerpregel de nieuwsgierigheid. 🤡 "
  ["site_name"]=>
  string(10) "Schrijf.be"
}
	

Schrijf.be bestond precies 20 jaar

Een onderwerpregel die u nieuwsgierig maakt: het is een techniek die wérkt. Zolang u er niet mee overdrijft, natuurlijk.

e mail onderwerpregel

Maak uw lezer nieuwsgierig

Inderdaad: Schrijf.be bestond twintig jaar ... op 1 mei 2021.

Maar is nog laaaaang niet van plan om te stoppen. We zijn gewoon vergeten om ons tweede decennium te vieren.

Bestond is niet bestaat

Maar zeg eens, wat als het onderwerp was geweest: 'Schrijf.be bestaat 20jaar'?
Dan was de kans groot geweest dat u had weggeklikt. Want u was niet nieuwsgierig.

Nieuwsgierig

De beste manier om een e-mail(ing) te doen lezen? Hem een onderwerpregel geven die nieuwsgierig maakt. Inspelen op die primaire drijfveer wérkt.

Maar overdrijf er ook niet mee: als u altijd hetzelfde aapje uit de mouw haalt, schrikt niemand er nog van ...

 

training klanvriendelijke e mails

 

What's in it for me?

De tweede reden waarom 'Schrijf.be bestaat 20 jaar' u niet interesseert? U wordt er niet beter van. Want voor wat, hoort wat. Wil ik dat Ăş moeite doet? Dan moet ik een prima reden geven in de onderwerpregel. Een voordeel waar u niet omheen kunt.

Feest als hefboom

Hebt u geen ander nieuws dan dat u twintig jaar bestaat? Zwijg er dan over. Of ... gebruik het als hefboom. Zoals ik deed door er deze schrijftip aan te wijden.

Nog voorbeelden? 20 jaar bestaan = 20% korting. Of een boekje met 20 tips. Of 20 kortingsbonnen. Of 20 minuten gratis consultancytijd. Of een attentie voor elke twintigste klant. Of een feestje op de twintigste. Of, of, of, ...

Ons cadeau? U helpen!

Uw cadeau voor ons twintigjarige bestaan? NĂłg meer tips waarmee uw teksten overtuigen.

Veel leesplezier en tot over twintig jaar – maar ... sneller mag ook, hoor!

Moeilijk? Schrijf.be helpt u.