string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(55) "https://schrijf.be/nl/blog/copywriting_tips_twintigjaar" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(43) "🤡 Schrijf.be bestond precies 20 jaar ..." ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(55) "https://schrijf.be/nl/blog/copywriting_tips_twintigjaar" ["image"]=> string(35) "images/e-mail-onderwerpregel-sm.jpg" ["description"]=> string(57) "Zo prikkelt een onderwerpregel de nieuwsgierigheid. 🤡 " ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Schrijf.be bestond precies 20 jaar
Een onderwerpregel die u nieuwsgierig maakt: het is een techniek die wérkt. Zolang u er niet mee overdrijft, natuurlijk.
Maak uw lezer nieuwsgierig
Inderdaad: Schrijf.be bestond twintig jaar ... op 1 mei 2021.
Maar is nog laaaaang niet van plan om te stoppen. We zijn gewoon vergeten om ons tweede decennium te vieren.
Bestond is niet bestaat
Maar zeg eens, wat als het onderwerp was geweest: 'Schrijf.be bestaat 20jaar'?
Dan was de kans groot geweest dat u had weggeklikt. Want u was niet nieuwsgierig.
Nieuwsgierig
De beste manier om een e-mail(ing) te doen lezen? Hem een onderwerpregel geven die nieuwsgierig maakt. Inspelen op die primaire drijfveer wérkt.
Maar overdrijf er ook niet mee: als u altijd hetzelfde aapje uit de mouw haalt, schrikt niemand er nog van ...
What's in it for me?
De tweede reden waarom 'Schrijf.be bestaat 20 jaar' u niet interesseert? U wordt er niet beter van. Want voor wat, hoort wat. Wil ik dat Ăş moeite doet? Dan moet ik een prima reden geven in de onderwerpregel. Een voordeel waar u niet omheen kunt.
Feest als hefboom
Hebt u geen ander nieuws dan dat u twintig jaar bestaat? Zwijg er dan over. Of ... gebruik het als hefboom. Zoals ik deed door er deze schrijftip aan te wijden.
Nog voorbeelden? 20 jaar bestaan = 20% korting. Of een boekje met 20 tips. Of 20 kortingsbonnen. Of 20 minuten gratis consultancytijd. Of een attentie voor elke twintigste klant. Of een feestje op de twintigste. Of, of, of, ...
Ons cadeau? U helpen!
Uw cadeau voor ons twintigjarige bestaan? NĂłg meer tips waarmee uw teksten overtuigen.
Veel leesplezier en tot over twintig jaar – maar ... sneller mag ook, hoor!