string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(36) "https://schrijf.be/nl/blog/ryandeiss" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(47) "De renaissance van e-mailmarketing (Ryan Deiss)" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(36) "https://schrijf.be/nl/blog/ryandeiss" ["image"]=> string(52) "https://schrijf.be/images/ryan-deiss-copywriting.PNG" ["description"]=> string(60) "Ryan Deiss: "E-mailmarketing is terug van nooit weggeweest."" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Begin april 2020 organiseert de American Writers and Artists Institute (AWAI) zijn State of the Industry Summit. Liefst vijf uur waarin experts van elke copywritingniche aan bod komen. Schrijf.be vat de highlights van elke talk voor u samen.
Ryan Deiss spreekt over e-mail en waarom het medium weer helemaal terug van weggeweest is. Ryan is CEO van DigitalMarketer.com, een onlineplatform met workshops en cursussen. En coauteur van Digital Marketing for Dummies.
You’re going to be a better writer by consuming great writing.
- “There’s an e-mail renaissance happening right now.”
Ryan ziet overal artikels die poneren dat de e-nieuwsbrief terug is van weggeweest. En hoort marketeers zeggen dat e-mail ‘opnieuw in is’. Ryan vindt dat grappig, want in al die jaren is zijn bedrijf nooit gestopt met e-mailmarketing. Schrijf.be kan het niet méér met hem eens zijn. - Voeg e-mails toe aan je aanbod als tekstschrijver of copywriter.
Vraagt je klant om een salespagina of blogpost? Stel voor om ook een e-mailreeks te schrijven. - Hoe schrijf je een impactvolle e-mail?
Haal inspiratie uit goede voorbeelden. Creëer een swipe file, zoals een mailmap waarin je e-mails sleept die jou raken of overtuigen. Of pluk je voorbeelden ergens anders, zoals van ReallyGoodEmails.com, vol uitstekende sjablonen. - “You’re going to be a better writer by consuming great writing.”
- “Never write an e-mail without having multiple other e-mails open that you’re taking inspiration from.”
- Een tip voor e-mails waarmee je iemand verwelkomt?
Stuur niet gewoon: ‘Hey, je bent geabonneerd. Welkom in onze lijst!’. Geef in de plaats daarvan meteen al enkele tips. Of link mensen door naar je beste artikels. - “As long as your customers see value early on, they’ll keep opening those e-mails.”