string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(35) "https://schrijf.be/nl/blog/over-ons" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(35) "https://schrijf.be/nl/blog/over-ons" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Vertel eens iets over uzelf
Op de 'over ons'-pagina vertelt u over … ú. Maar hoe zorgt u ervoor dat uw lezer niet in slaap valt? Door boeiende info beknopt weer te geven.
Vertel eens iets over uzelf.
Oei! Waar begint u? En wat is relevant? De kans is groot dat u belachelijk weinig zegt. Of overdreven veel.
Voor uw 'over ons'-pagina kampt u met dezelfde uitdaging. Daarom: drie need to haves en drie nice to haves.
Wat u moet vermelden
1. Uw team
Uw lezer is benieuwd naar de gezichten achter uw organisatie. Toon die met een professionele foto en persoonlijke tekst. Want: people buy people.
> Kent u onze snoeten al?
2. Uw waarde
'Wij zijn dit en wij doen dat.' Geeuw. En een onvoldoende op de egotest. Kijk door de bril van de klant: welke problemen lost u op? Hoe wordt hij daar beter van?
> Dit betekenen wij voor u.
3. Uw verhaal
Een prospect wil uw verleden kennen om vertrouwen te krijgen. Verveel niet met droge annalen, maar charmeer met storytelling.
> Duik in onze teletijdmachine.
Verveel niet met droge annalen, charmeer met storytelling.
Wat u mag vermelden
1. Social media
Bent u actief op social media? Zet uw kanalen dan in de kijker. Zo ziet uw bezoeker u van een andere kant. En krijgt u er misschien een volger bij.
> Weet u waar u ons online vindt?
2. Cijfers
Mensen houden van cijfers, want die zijn concreet en spreken tot de verbeelding. Plak dus een getal op uw medewerkers, opdrachten, omzet, …
> Ook bij ons zijn het niet altijd letters.
3. Mediasuccessen
Verstuurt u weleens een persbericht? En duikt u af en toe op in de media? Lijst uw successen op: zo wekt u vertrouwen.
> Ontdek onze gloriemomenten.
Nog tips over uw 'over ons'-pagina
- Overtuigende taal spreken?
Gebruik geen superlatieven en clichés.
- Geloofwaardig overkomen?
Laat anderen aan het woord.