string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(55) "https://schrijf.be/nl/blog/laat-een-ander-over-u-praten" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(28) "Laat een ander over u praten" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(55) "https://schrijf.be/nl/blog/laat-een-ander-over-u-praten" ["image"]=> string(27) "images/blog/tekstballon.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Laat een ander over u praten
Eigen lof stinkt.
Neem daarom niet voortdurend zélf het woord op uw 'over ons'-pagina. Wat dacht u ervan om uw klanten een stem te geven? Zo schiet uw geloofwaardigheid meteen de hoogte in.
Aan de slag
Trek snel uw klantenschuif open en vraag wie wil meewerken. Wedden dat het er meer zijn dan u denkt? Want voor hen is een vermelding op uw site mooi meegenomen als reclame.
Bereid uw vragen voor en giet de input in een authentiek verhaal. Klaar? Maak een sectie met klantverhalen in uw 'over ons'-rubriek. Of zet ze elders op uw site en link ernaar vanuit 'over ons'.