Water met een beresterke USP
Het populairste drankje hier bij Schrijf.be? Nee, verkeerd geraden. Wat wij in gedachten hebben, bevat geen alcohol.
Water dus. Zaakvoerder Wim liet onlangs een heuse watertapkraan installeren. En reken maar dat die vele Schrijf.be-fans telt.
Ieder zijn unique selling point
Ondank is 's werelds loon. Sommige collega's zijn zo verknocht aan hun merk dat ze hun eigen waterfles blijven meezeulen naar het werk. Zo viel mijn oog tijdens een doorsnee-middagpauze plots op de slogan van Saint-Léger-water:
Mineraal water (sic) uit uw eigen streek.
Een korte Google-speurtocht toonde dat ook Canada en het Verenigd Koninkrijk Saint-Léger verkopen. Sterk! Vergeet gepersonaliseerde flesjes met uw naam erop. Dit water komt voor iedereen ter wereld uit zijn eigen streek, dát is nog eens een USP. Of zouden ze het noordelijk halfrond als één regio rekenen?
Kent u nog meer voorbeelden van zo'n USP? Of bent u naarstig op zoek naar uw unique selling point? Laat het ons weten!