Krijg nieuwsbrief

Please enable the javascript to submit this form

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Willem Geetsstraat 9, 2800 Mechelen
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Baseline: in een notendop

U weet waarvoor uw bedrijf staat. Maar dat in één zin samenvatten? Pfoe. Beschrijf het daarom aan Schrijf.be in geuren en kleuren. Dan distilleren wij de essentie tot de Chanel N°5 onder de baselines: die van ú.Baseline uit de pen van Schrijf.be.

Wat is een baseline?

Een baseline (BE) of pay-off (NL) vat uw bedrijf, USP en doelgroep in één spitse kernzin samen. 

Baseline of slogan

Het verschil tussen een baseline en een slogan? Een slogan is de beste vriend van een nieuw product of een specifieke actie. En gaat dus enkel mee voor de duur van de campagne.

Een baseline blijft aan uw bedrijf kleven, ook nadat uw reclamecampagne ervan loskwam. Zorg er daarom voor dat hij niet trendgevoelig of té actueel is. En dat hij niet alleen het huidige karakter van uw bedrijf versterkt, maar ook uw toekomstvisie weerspiegelt. 

Ijzersterke voorbeelden:

  • Just do it (Nike)
  • Think Different (Apple)
  • Red Bull geeft je vleugels (Red Bull)
  • Teksten die doen doen (juist ja: Schrijf.be)

Een slogan gaat mee voor de duur van de campagne. Een baseline kleeft aan uw bedrijf.

Baseline schrijven

Een excellente baseline legt de link naar uw onderneming ... zelfs wanneer hij los van uw logo verschijnt. In het ideale geval leidt hij zelfs een eigen leven. En duikt hij als oneliner op in de dagelijkse gesprekken van uw doelgroep. 

Uw baseline

Haal de handen uit het haar: Schrijf.be vindt voor u de ideale baseline of pay-off. Ontdaan van alle overbodige woorden en letters, volgens de regels van de kunst.

 

Vraag nu uw offerte

Tevreden partners!

Een tekst die uitnodigt tot actie: net wat ik verwachtte!
Ze wisten meteen wat ik wilde
A message that hits home
Superlatieven schieten tekort
Meer dan schrijven
Veel standbezoekers door uitnodigende tekst
Onze baseline ligt lekker
Nieuwsbrief laat boekingen binnenstromen
Onze mailing zit er boenk op!
Elke tekst is een schot in de roos
Wat er nog beter kon? Niets.
Luchtige webteksten met roestvrijstalen trefwoorden
Ik wist meteen: dít is het!
De inbegrepen correctieronde vind ik een hele geruststelling
Dynamische taalprofessionals
Dit copywritingbureau pakt uit met mijn verhaal
De 'vloek der kennis' omzeild
Frisse en vernieuwende schrijfstijl
Echt anders dan wij altijd deden
Hoe jullie met taal spelen, daarvoor doe ik mijn hoedje af!

Wat klanten zeggen

Dank. Een prachtig verhaal!
Mijn eerste indruk is : “te mooi om waar te zijn”. :-)

Christian Luyten
manroland