Maandelijkse tip?

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Select your language

		string(2) "be"
	
		array(7) {
  ["title"]=>
  string(0) ""
  ["type"]=>
  string(7) "website"
  ["url"]=>
  string(48) "https://schrijf.be/nl/blog/sterke-unieke-nadelen"
  ["image"]=>
  string(23) "images/logo-schrijf.png"
  ["description"]=>
  string(0) ""
  ["site_name"]=>
  string(10) "Schrijf.be"
  ["locale"]=>
  string(5) "nl-BE"
}
	
		array(6) {
  ["title"]=>
  string(0) ""
  ["type"]=>
  string(7) "website"
  ["url"]=>
  string(48) "https://schrijf.be/nl/blog/sterke-unieke-nadelen"
  ["image"]=>
  string(23) "images/logo-schrijf.png"
  ["description"]=>
  string(0) ""
  ["site_name"]=>
  string(10) "Schrijf.be"
}
	

Sterke unieke nadelen

U hoort ons regelmatig erop hameren: serveer uw klanten een sterke USP. Een uniek voordeel dat alleen bij u te halen valt. Een succesformule waarbij het niet kan mislopen. Tot een verkoper van faxmailings me het tegendeel bewees.

Zijn troef? Fax-marketing is een ... oude technologie, die scoorde in de jaren tachtig (80!) - meer dan dertig jaar geleden. Waarom ik het dan toch nog moet gebruiken? Omdat het werkt, want - ik citeer - een goed product verkoopt altijd, ongeacht hoe ik het adverteer. 

Hmm, zijn fax is dus niet beter dan een e-mailing of ... een postduif - ook een oude technologie!