string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(48) "https://schrijf.be/nl/blog/sterke-unieke-nadelen" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(48) "https://schrijf.be/nl/blog/sterke-unieke-nadelen" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Sterke unieke nadelen
U hoort ons regelmatig erop hameren: serveer uw klanten een sterke USP. Een uniek voordeel dat alleen bij u te halen valt. Een succesformule waarbij het niet kan mislopen. Tot een verkoper van faxmailings me het tegendeel bewees.
Zijn troef? Fax-marketing is een ... oude technologie, die scoorde in de jaren tachtig (80!) - meer dan dertig jaar geleden. Waarom ik het dan toch nog moet gebruiken? Omdat het werkt, want - ik citeer - een goed product verkoopt altijd, ongeacht hoe ik het adverteer.
Hmm, zijn fax is dus niet beter dan een e-mailing of ... een postduif - ook een oude technologie!