string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(45) "https://schrijf.be/nl/blog/taalfouten-reviews" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(38) "Positieve reviews kunnen u ook schaden" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(45) "https://schrijf.be/nl/blog/taalfouten-reviews" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(111) "Wist u dat schrijffouten in onlinecommentaren ook úw gepercipieerde reputatie verlagen? Bekijk hier de studie." ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Taalfouten in positieve reviews? Negatief effect!
Hoe groot onze argwaan voor slechte schrijvers en spellers is, blijkt uit een merkwaardige wetenschappelijke studie uit 2012.
Taalfouten in positieve reviews verlagen uw omzet
Brengt u online uw waren aan de man/vrouw? Dan kent u de kracht van reviews, onlinebeoordelingen.
Wat blijkt? Dat schrijffouten in onlinecommentaren van anderen ook úw gepercipieerde reputatie verlagen. Ja, zelfs de wens om bij u geld te spenderen! Als u dat kunt, verwijdert u ze dan ook best.
Opmerkelijk: deze effecten gelden alleen voor positieve commentaar. Voor de negatieve beoordelingen maken meer of minder fouten niets uit: slecht wordt dus niet nog slechter.