string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(45) "https://schrijf.be/nl/blog/taalfouten-reviews" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(38) "Positieve reviews kunnen u ook schaden" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(45) "https://schrijf.be/nl/blog/taalfouten-reviews" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(111) "Wist u dat schrijffouten in onlinecommentaren ook úw gepercipieerde reputatie verlagen? Bekijk hier de studie." ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Taalfouten in positieve reviews? Negatief effect!
Taalfouten in positieve reviews verlagen uw omzet
Brengt u online uw waren aan de man/vrouw? Dan kent u de kracht van reviews, onlinebeoordelingen.
Wat blijkt? Dat schrijffouten in onlinecommentaren van anderen ook úw gepercipieerde reputatie verlagen. Ja, zelfs de wens om bij u geld te spenderen! Als u dat kunt, verwijdert u ze dan ook best.
Opmerkelijk: deze effecten gelden alleen voor positieve commentaar. Voor de negatieve beoordelingen maken meer of minder fouten niets uit: slecht wordt dus niet nog slechter.