Maandelijkse tip?

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Select your language

		string(2) "be"
	
		array(7) {
  ["title"]=>
  string(0) ""
  ["type"]=>
  string(7) "website"
  ["url"]=>
  string(45) "https://schrijf.be/nl/blog/taalfouten-reviews"
  ["image"]=>
  string(23) "images/logo-schrijf.png"
  ["description"]=>
  string(0) ""
  ["site_name"]=>
  string(10) "Schrijf.be"
  ["locale"]=>
  string(5) "nl-BE"
}
	
		array(6) {
  ["title"]=>
  string(38) "Positieve reviews kunnen u ook schaden"
  ["type"]=>
  string(7) "website"
  ["url"]=>
  string(45) "https://schrijf.be/nl/blog/taalfouten-reviews"
  ["image"]=>
  string(23) "images/logo-schrijf.png"
  ["description"]=>
  string(111) "Wist u dat schrijffouten in onlinecommentaren ook úw gepercipieerde reputatie verlagen? Bekijk hier de studie."
  ["site_name"]=>
  string(10) "Schrijf.be"
}
	

Taalfouten in positieve reviews? Negatief effect!

reputation-management.jpgHoe groot onze argwaan voor slechte schrijvers en spellers is, blijkt uit een merkwaardige wetenschappelijke studie uit 2012.

Taalfouten in positieve reviews verlagen uw omzet

Brengt u online uw waren aan de man/vrouw? Dan kent u de kracht van reviews, onlinebeoordelingen.

Wat blijkt? Dat schrijffouten in onlinecommentaren van anderen ook úw gepercipieerde reputatie verlagen. Ja, zelfs de wens om bij u geld te spenderen! Als u dat kunt, verwijdert u ze dan ook best.

Opmerkelijk: deze effecten gelden alleen voor positieve commentaar. Voor de negatieve beoordelingen maken meer of minder fouten niets uit: slecht wordt dus niet nog slechter.

Moeilijk? Schrijf.be helpt u.