E-mailmarketing: u vraagt?
E-mailmarketing is goedkoop en vlug. Maar ook vluchtig. Ja, zelfs gevaarlijk. Neem daarom een e-mailmarketingspecialist onder de arm.
E-mailmarketing: engel of duivel?
E-mailmarketing wordt verguisd en verheerlijkt:
- verguisd voor e-mailings naar onbekende prospects (spam)
- verheerlijkt om de klantenloyaliteit te versterken met een e-nieuwsbrief
Iedereen schrijft toch e-mails: wat kan daar dan zo moeilijk aan zijn? Antwoord: zowat alles.
E-mailmarketing is verraderlijk
Snel en goedkoop: net daarom zijn e-mailings zo verraderlijk. Want iedereen schrijft toch e-mails: wat kan daar dan zo moeilijk aan zijn? Antwoord: zowat alles.
Een e-mail die uw ontvanger irriteert, omdat hij te lang of te onduidelijk is, boort uw bedrijfsimago de grond in. Zo diep dat u nooit meer aan de oppervlakte verschijnt.
E-mailmarketing is wonderlijk
Waarom zou u nog een papieren mailing versturen? Voor dezelfde prijs stuurt u tien keer zoveel e-mails op een precies tijdstip. En krijgt u haast meteen respons, die u bovendien haarfijn meet. Terwijl u toch mooi binnen de legale lijntjes kleurt.