Krijg nieuwsbrief

Please enable the javascript to submit this form

 
 

Hier het cookiemonster. Geeft u mij een kruimeltje? (Wees gerust: uw privacy is ons menens!)

Ja

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Willem Geetsstraat 9, 2800 Mechelen
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Waarom de call to action sterft bij contentmarketing

De call to action legt het hoofd neer in contentmarketing. Want uw content zélf spoort aan tot actie. Niet schreeuwerig, maar fluisterend. Door uw prospects nieuwsgierig te maken. En langzaam maar zeker hun vertrouwen te winnen.

call to action contentmarketingKent u de befaamde call to action? Waarmee u prospects beleefd, precies én overtuigend aanzet tot actie? Die is niet meer. Wel, toch niet in contentmarketing.

Contentmarketing delft het graf van de call to action

Met contentmarketing port u uw doelpubliek niet rechtstreeks aan om te kopen. U aast niet op een vlugge onenightstand, wél op een stabiele relatie met uw klanten. Door uw expertise genereus te delen en zo hun vertrouwen te winnen. Geduldig: dus zonder call to action. Ten grave ermee.

De call to action is morsdood in contentmarketing.

De call to action is dood, leve de call to content!

Zo droevig is het overlijden van de call to action nu ook weer niet. Uw business gaat er niet van … dood. Integendeel: met steengoede content oogst u ook effect. Méér zelfs op middellange termijn. Vertelt u boeiende verhalen? Brengt u de informatie die uw potentiële klant zoekt? En verwijst u telkens door naar nieuwe info? Dan zet dat aan tot verder lezen. En uiteindelijk tot kopen. Vertrouw dus op uw inhoud. De actie volgt ooit vanzelf.

Call to action floreert in copywriting

Nog een extra reden om uw en onze tranen te drogen? De call to action is alive and kicking in de copywritingwereld. Want een commerciële tekst zonder CTA is er geen. Daar moet u precies zeggen wat u van uw lezer verwacht.

Samengevat: zo springlevend als uw call to action is in copywriting, zo morsdood is hij in contentmarketing. Amen to that.

De call to action is niet meer. Deel dit op
Overlijdensbericht van de call to action: dood en begraven in contentmarketing. Deel dit op
#Contentmarketing delft het graf van de #calltoaction. Deel dit op

Reageer

Tevreden partners

Gelezen en prachtig bevonden
De juiste stem voor elke doelgroep
Sterke content, stipt op tijd geleverd
Drukkersjargon professioneel vervlaamst
Allemaal zotte mensen – gelukkig
Schrijf.be? Dat is super service!
Uitmuntende tekst in recordtempo
Timing altijd stipt gerespecteerd
Op héél korte tijd en toch geen haastwerk
Opvangnet geeft gemoedsrust
Flexibel, grondig en eerlijk
Schrijf.be is een meedenker
Interalu smart ceilings
Ik wilde er geen letter aan veranderen
Ik ga met een gerust hart slapen
Teksten vertaald … én verbeterd!
Hun werkwijze is absoluut top
Ik wist wat ik wilde en Schrijf.be bezorgde het mij
Ze trappen niet in de val om moeilijk jargon te gebruiken
De communicatie blééf gewoon lopen

Wat klanten zeggen

Alles verliep zeer vlot, we hebben maar een paar kleine zaken moeten aanpassen. Bedankt dus!

Karolien Cornelis
Cypres