string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(48) "https://schrijf.be/nl/blog/goede-titel-schrijven" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(48) "https://schrijf.be/nl/blog/goede-titel-schrijven" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Leer titels schrijven die scoren voor SEO, socials én stamgasten
Vindt u het lastig om een treffende titel te bedenken bij uw content? Begrijpelijk, want u wilt de show stelen in de zoekmachines, op de social media en bij uw rechtstreekse websitebezoekers.
Verwerkt u relevante keywords? Dan komt u misschien vreselijk saai over bij uw Twitter-volgers. Maar heeft uw titel alles om viraal te gaan? Dan is hij mogelijk te mysterieus voor Google of verwart hij uw terugkerende websitepubliek – uw stamgasten, zeg maar. Wat nu gedaan?
Ideale headline in 8 minuten
Maak kennis met SEO-goeroe Rand Fishkin (ex-Moz, nu SparkToro). Hij licht aan het whiteboard toe welke conflicten er optreden. En hoe u een headline schrijft die werkt voor al uw doelgroepen.
Klik hieronder door naar de video (duur: 8 minuten, in nieuw tabblad) of neem de transcriptie door in het originele Moz-artikel. Succes!
Meer SEO- en titeltips? Lees ook: