string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(44) "https://schrijf.be/nl/blog/een-mama-verkoopt" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(44) "https://schrijf.be/nl/blog/een-mama-verkoopt" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Een mama verkoopt
Mijn oogappel is intussen vier maanden ... tja jong. Voor mama en blozende zoon betekent dat: vaarwel nachtvoedingen! Hallo crèche. En welkom allereerste groentepapje.
USP: minder last, meer plezier
Voor slimme marketingmannen betekent dit: hét moment om moeders te overladen met mailings - over luiers voor 's nachts, over educatief kinderspeelgoed en prefab-groentehapjes.
Ze kennen de kneepjes van het vak. Geen USP wordt over het hoofd gezien: de luiers verbeteren niet alleen mijn zoon z'n nachtrust - ook die van mij. Het speelgoed zorgt voor een gelukkiger kind - een pientere kerel, die minder huilt. En de ready made groentepapjes zijn éven goed, maar sparen mij werk en tijd uit.
Mama's, nét als ik!
Zal allemaal wel zijn ... maar ik ken natuurlijk 'de truken van de foor'. Toch kunnen echt slimme schrijfsels me wél overtuigen. Zo viel er onlangs een mailing over babyvoeding in mijn bus - dezelfde voordelen als alle andere, een andere afsluiter.
De fiere ouders van ... - de verkopers werden mensen. Meer nog: ouders - nét als ik. Dat werkt zo goed dat ik hen de taalfout zelfs vergeef.