string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(52) "https://schrijf.be/nl/blog/copywriting_tips_postcard" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(52) "https://schrijf.be/nl/blog/copywriting_tips_postcard" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Ansichtkaart
De prentbriefkaart is een simpel maar solide marketingmiddel. Het procedé is direct, goedkoop én eenvoudig. Wat ú moet doen? Verras uw lezer, presenteer hem een onweerstaanbaar aanbod en eindig met een ijzersterke call to action.
Verstuur een ansichtkaart op steroïden
Goedkopere mailings met meer resultaat
Ansichtkaartjes sturen we als we met vakantie zijn. Maar wist u ook dat ze een krachtig reclamemiddel zijn?
Postkaartmarketing – Gelezen worden
Opvallen, aandacht krijgen én gelezen worden: dat speelt een prentbriefkaart in zijn eentje klaar. Drie redenen:
Directer
Geen enveloppe om te scheuren, geen brief om open te vouwen. Postkaartmarketing heeft een visibiliteit van haast 100 procent.
Goedkoper
U stuurt drie kleurrijke prentbriefkaarten voor de prijs van één mailing. Marketing gebaseerd op herhaling dus. Waarbij u één 'nagel' kiest (uw boodschap) en drie 'hamers' om er kort na elkaar op te slaan (de drie postkaarten).
Eenvoudiger
Postkaartmarketing is snel te realiseren. De ingrediënten: een leuke foto, een pakkende headline en een korte tekst.
Postkaartmarketing – Handleiding voor succes
Recto een pakkend beeld met een intrigerende koptekst. Verso enkele krachtige zinnetjes en een call to action.
Uw missie in drie stappen:
1. Doe lezen
Verras de ontvanger op de voorzijde. Combineer een origineel beeld met een ongewone vraag. Uw lezer weerstaat er niet aan de kaart om te draaien voor het instantantwoord. Dat is kort en zit niet in een enveloppe verborgen.
2. Overtuig
Doe een onweerstaanbaar aanbod op de achterzijde. Eentje dat de voordelen voor uw prospect in de kijker zet, niet de eigenschappen van uw product. Zorg voor een beperking in de tijd ("Reageer voor datum en wij betalen de verzendingskosten.") of in het aanbod ("Haast u – nog maar twaalf plaatsen vrij.")
3. Lok reactie uit
Besluit met een call to action. Een ijzersterke, want bij een prentbriefkaart zit geen antwoordfax als vangnet. Of geef maar de helft van uw geheim prijs. En laat de lezer het antwoord ontdekken op een landingspagina van uw website.
Postkaartmarketing – Test ons
Zoekt u naar een originele manier om te overtuigen? Spring dan eens uit de band en kies voor een prentbriefkaart.