string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(46) "https://schrijf.be/nl/blog/voor-ieder-wat-wils" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(46) "https://schrijf.be/nl/blog/voor-ieder-wat-wils" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Voor ieder wat wils
Schrijfmachines: je kunt er als copywriter-marketeer nog wat van opsteken!
Neem nu de reclamereeks uit 1923 (!) van Royal.
Vijf maanden met vijf verschillende advertenties voor ... één en dezelfde schrijfmachine. Waarom al die moeite? Omdat je een CEO nu eenmaal met andere argumenten overtuigt, dan een zakenman die vaak reist of die netwerkt.
Daarom diversifieerde Royal zijn advertenties: zo raakte eentje vroeg of laat wel de juiste snaar.
Ik wijdde er prompt de Schrijf.be-nieuwbrief aan: Waarom poetst ú uw tanden?