string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(41) "https://schrijf.be/nl/blog/argumentatie-2" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(41) "https://schrijf.be/nl/blog/argumentatie-2" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Argumentatie (2)
Royal paste in zijn advertenties telkens de argumenten aan. Voor de zakenman, de CEO, de reizende zakenman, de netwerker, de hr-manager en de secretaresse.
Waarom poetst ú uw tanden?
U bent mij niet: voorbeelden
Hoe Royal bijna een eeuw geleden in zijn advertenties de argumenten aanpast, aan de: