string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(39) "https://schrijf.be/nl/blog/to-the-point" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(39) "https://schrijf.be/nl/blog/to-the-point" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
To the point!
Veel woorden nodig om je boodschap over te brengen?
Nee hoor ... kort en krachtig werkt meestal beter - dat weet Schrijf.be al lang.
En ook de voormalige CEO van Coca-Cola, die deze 30 seconden-speech gaf, is helemaal mee.
Als dit geen tekst is die doet doen? :)