string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(47) "https://schrijf.be/nl/blog/smartphone-marketing" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(47) "https://schrijf.be/nl/blog/smartphone-marketing" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Nokia 3310 plantte de zaadjes voor smartphone-marketing
De Nokia 3310 gaf de voorzet voor de gesofisticeerde staaltjes vakmanschap van vandaag. Met deze tips voor smartphone-marketing speelt u er handig op in.
De Nokia 3310 zaliger kondigde een nieuw tijdperk aan: communicatie kan plots altijd en overal. Zéker nu geniale apps de basisfuncties van een gsm overschaduwen.
Ook de kar van smartphone-marketing boldert in ijltempo verder. Als verstandige marketeer blijft u dus niet achter. Begin met uw website mobielvriendelijk te maken. En ga dan verder met deze drie tips:
1. Smartphone-marketing is sociaal
Schurkte ú ooit tegen het dijbeen van een prospect? Of zat u samen met hem op het toilet? Zijn smartphone wel! Best intiem, zo’n toestel. Maak uw smartphone-marketing dus ook persoonlijk: ga de dialoog aan. Niet alleen in uw webteksten, ook via de sociale media. Uw beloning? Uw prospects praten daar verder, met en over u.
2. Smartphone-marketing is gevat
Een klein scherm? Daar hoort een korte, eenvoudige boodschap bij. In één oogopslag zichtbaar.
De kar van smartphone-marketing boldert in ijltempo verder.
3. Smartphone-marketing is geïntegreerd
Smartphone-gebruikers multitasken. Ze whatsappen terwijl ze lezen, tv kijken of met de radio meebrullen. Integreer uw smartphone-marketing dus in een ruimere strategie. Waarin u uw verschillende campagnes naadloos op elkaar afstemt: digitaal, in uw winkel of kantoor, en via de meer traditionele kanalen als dagbladen of flyers.
Zoveel nieuwe mogelijkheden dankzij smartphone-marketing … had u dat in de tijd van de Nokia 3310 ook maar durven te vermoeden?