Maandelijkse tip?

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Select your language

		string(2) "be"
	
		array(7) {
  ["title"]=>
  string(0) ""
  ["type"]=>
  string(7) "website"
  ["url"]=>
  string(44) "https://schrijf.be/nl/blog/schrijf-beter-207"
  ["image"]=>
  string(23) "images/logo-schrijf.png"
  ["description"]=>
  string(0) ""
  ["site_name"]=>
  string(10) "Schrijf.be"
  ["locale"]=>
  string(5) "nl-BE"
}
	
		array(6) {
  ["title"]=>
  string(0) ""
  ["type"]=>
  string(7) "website"
  ["url"]=>
  string(44) "https://schrijf.be/nl/blog/schrijf-beter-207"
  ["image"]=>
  string(23) "images/logo-schrijf.png"
  ["description"]=>
  string(0) ""
  ["site_name"]=>
  string(10) "Schrijf.be"
}
	

Schrijf.beter 207

Wat Schrijf.be uniek maakt? Dat een kwaliteitsbewaker (de 'kwal') en een eindredacteur elke tekst naar een hoger niveau tillen. En dat gaat zó:

Kwaliteitsbewaking

Ago Interim is slim. Want het snapt de meerwaarde van de kleinste brochure ter wereld: het visitekaartje! Maar hoe beknopter schrijven, hoe moeilijker. En dus is Ago Interim nogmaals slim, en roept het de hulp in van Schrijf.be. Dit is de tekst die de Schrijfbe'er voorstelt voor de achterkant van de visitekaartjes:

Ago werkt
Arbeider, bediende of jobstudent?
Groot of klein bedrijf?
Ago kent de beste weg naar passend werk.

Leuk, die dubbele bodem in het titeltje. En iedereen voelt zich wel ergens aangesproken in de twee volgende regels.

Maar in de laatste zin rommelt het wat. Aan 'de beste weg naar passend werk' mogen we niet raken, want dat is Ago's 'handtekening'. Maar voor de rest is dit een vrijblijvend zinnetje: "Ago kent de weg ..." Nou en, wat moet ik daarmee?

De oplossing? Een call to action. Want die hoort thuis op élk visitekaartje. Bovendien sluit die 'Ago' vooraan én achteraan de cirkel:

Ago werkt
Arbeider, bediende of jobstudent?
Groot of klein bedrijf?
Kies de beste weg naar passend werk: Ago.

 

Eindredactie

Jan en Sofie vertellen u hoe zij de klantenservice ervaarden.
√ Jan en Sofie vertellen u hoe zij de klantenservice ervoeren.

Belgen zeggen af en toe 'vaarden' en 'ervaarden', maar niet álle Belgen accepteren dat als standaardtaal. En Nederlanders al helemaal niet.