string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(55) "https://schrijf.be/nl/blog/neemt-u-uw-slogan-letterlijk" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(55) "https://schrijf.be/nl/blog/neemt-u-uw-slogan-letterlijk" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Neemt u uw slogan letterlijk?
Keert u tevreden terug naar GB? Is glazenwassen uw job met uitzicht? En vindt u bij Thomas Cook de vakantie die u zoekt?
Mooi zo. Dan neemt u een slogan letterlijk. Helaas nam deze Amerikaanse buschauffeur zijn slogan óók letterlijk. Drive your message home with the WRTA.
Ai ... voortaan let ik extra goed op wanneer ik slogans schrijf! Loopt uw slogan ook gevaar?