string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(37) "https://schrijf.be/nl/blog/kroko-gril" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(37) "https://schrijf.be/nl/blog/kroko-gril" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Kroko-gril
De politie van Brasschaat krijgt een alarmerende foto van een krokodil opgestuurd. Meer dan 2 meter gevaar. Als het dier écht is tenminste, want het kan ook nep zijn.
Hij kan bijten, maar hij kan het ook niet
De wallen rond het fort van Brasschaat kunnen gevaarlijk zijn. Ze kunnen ook niet gevaarlijk zijn.
De krokodil kan slachtoffers maken. Of hij kan geen slachtoffers maken.
Want hij kan bijten. Of niet.
Duidelijk?
Geen twijfel meer
De krokodil laat lezers in twijfel. En de inwoners van Brasschaat woelen nachtenlang in bed.
Onaangenaam, niet?
Gedaan ermee!
Want de krokodil is van plastic.
Schrap dus alle 'kunnens' en 'kans' in de vorige alinea: er ligt géén gevaar op de loer.
Overtuig!
Wat heeft dat opblaasbeest nu met uw commerciële teksten te maken?
Ook daar neemt u het best alle onzekerheid weg. Want twijfelt u? Dan doet uw klant dat ook.
Doe dus elk gevaar wijken. Delete 'kunnen'. Kan het even?