Maandelijkse tip?

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Select your language

		string(2) "be"
	
		array(7) {
  ["title"]=>
  string(0) ""
  ["type"]=>
  string(7) "website"
  ["url"]=>
  string(53) "https://schrijf.be/nl/blog/dat-verdient-een-bloemetje"
  ["image"]=>
  string(23) "images/logo-schrijf.png"
  ["description"]=>
  string(0) ""
  ["site_name"]=>
  string(10) "Schrijf.be"
  ["locale"]=>
  string(5) "nl-BE"
}
	
		array(6) {
  ["title"]=>
  string(0) ""
  ["type"]=>
  string(7) "website"
  ["url"]=>
  string(53) "https://schrijf.be/nl/blog/dat-verdient-een-bloemetje"
  ["image"]=>
  string(23) "images/logo-schrijf.png"
  ["description"]=>
  string(0) ""
  ["site_name"]=>
  string(10) "Schrijf.be"
}
	

Dat verdient een bloemetje

Ik kreeg onlangs bloemen in het station. Niet dat ik de enige was, iedereen kreeg een bloempotje met meiklokjes. Dat ik blij verrast was, spreekt voor zich. Je krijgt niet elke dag bloemen in het station. En dus wandelde ik, gelukkig als een klein kind, naar buiten met mijn bloempotje vol meiklokjes.

Meiklokjes?

Hoe tevreden ik ook was, de meiklokjes brachten ook heel wat vragen met zich mee: waaraan verdiende ik dit bloempotje? Van wie kwam deze attentie? Waarom kregen we dit geschenkje uitgerekend vandaag? Nieuwsgierigheid is my middle name. Ik stel me dan ook nooit zomaar tevreden met een cadeautje, ik eis duiding. En daar liep het mis.

Onduidelijke duiding

Er waren nochtans pogingen om toelichting te geven. De  vrijwilligers die de meiklokjes uitdeelden, droegen bijvoorbeeld een T-shirt met het logo van 'Het Station' ... op de achterzijde. En het cellofaan rond het bloempotje droeg de tekst 'meiklokjes maken uw dromen waar'  ... in piepkleine letters. Een boodschap die ik trouwens niet begreep. De link tussen 'dromen' en 'Het Station' was me onduidelijk.

Bloemen verwelken, schepen vergaan ...

Vandaar mijn oproep aan 'Het Station'. Verwent u graag uw reizigers? Fijn! Maakt u tegelijkertijd graag reclame voor uzelf? Prima. Maar doe het dan goed.
Zet uw baseline op de bloempot. Plaats uw logo op de voorkant van de T-shirts. Steek een flyer bij de meiklokjes. Plaats desnoods NMBS-topman Jannie Haek, verkleed als meiklokje, op het perron, terwijl hij luid het unieke voordeel van 'Het Station' scandeert ... Maar doe alvast iets. Want nu waren er alleen maar meiklokjes ... en u weet net als ik: 'bloemen verwelken, schepen vergaan ... maar een krachtige boodschap blijft altijd bestaan.'