Maandelijkse tip?

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Select your language

		string(2) "be"
	
		array(7) {
  ["title"]=>
  string(0) ""
  ["type"]=>
  string(7) "website"
  ["url"]=>
  string(48) "https://schrijf.be/nl/blog/copywriting_tips_home"
  ["image"]=>
  string(23) "images/logo-schrijf.png"
  ["description"]=>
  string(0) ""
  ["site_name"]=>
  string(10) "Schrijf.be"
  ["locale"]=>
  string(5) "nl-BE"
}
	
		array(6) {
  ["title"]=>
  string(43) "Maakt u indruk op uw lezer met uw homepage?"
  ["type"]=>
  string(7) "article"
  ["url"]=>
  string(48) "https://schrijf.be/nl/blog/copywriting_tips_home"
  ["image"]=>
  string(51) "https://schrijf.be/images/blog/website-homepage.jpg"
  ["description"]=>
  string(118) "Zorg dat lezers bij een eerste bezoek aan uw site niet gillend gaan lopen. Verwelkom ze met een uitnodigende homepage."
  ["site_name"]=>
  string(10) "Schrijf.be"
}
	

Knal met uw website homepage

Uw homepagina is het eerste wat uw websitebezoeker ziet. Vertel hem hoe hij van uw producten of diensten beter wordt. Stel uzelf voor. En hou het kort. 

Maak uw eerste indruk

website homepageGoedendag, KOOP NU BIJ ONS, want wij zijn DE BESTEN!!!

Zou ú ingaan op het aanbod van deze verkoper? Neen toch?! Waarom schreeuwen zoveel websites u op hun homepage dan zo toe? En schrikken zij potentiële klanten af? Check nu of uw eigen startpagina wel zijn vier plichten vervult.

Wie? De virtuele handdruk

Als u een nieuwe zakenrelatie ontmoet, stelt u zich voor. U zegt wie u bent, wat u verkoopt of welke diensten u aanbiedt, en tot wie u zich richt.

Uw thuispagina geeft die informatie ook in enkele korte zinnetjes. De argeloze surfer weet zo meteen of hij aan het juiste adres is en of hij tot uw doelgroep behoort (b2b of b2c, leeftijd, koopkracht, enzovoort).

Wat? Het verschil

Waarin verschilt uw firma van de andere? Of in marketingjargon: wat is uw 'USP' (unique selling proposition)? Laat u niet verleiden tot een ellenlange opsomming. Geen hond die u gelooft. Eén enkele staalharde USP volstaat.

Waarom? De aanmoediging

Meer dan genoeg over uzelf! Hoog tijd om uw bezoeker redenen te geven om uw site te verkennen.

Dat doet u door duidelijke voordelen voor te schotelen, geen producteigenschappen.

Biedt u diensten met toegevoegde waarde, een leuke nieuwsbrief, een vrijblijvende test of inside informatie? Uw homepage zet het allemaal in de verf.

Hoe? De gids voor de perfecte homepage

Gaf u uw potentiële klant de essentiële informatie en de zin om verder te klikken? Stuur hem dan nu niet de mist in. Zorg van op de thuispagina voor een helder en eenvormig menu, dat houvast biedt.

Tot slot nog dit: vermijd intropagina's in b2b. Flash-intro's hebben zelden toegevoegde waarde. Zeg eens eerlijk: wordt ú graag eerst door de huisbioscoop geleid alvorens een winkel te bezoeken?

Zó schrijft u uw homepage

Met vier vuistregels checkt u of uw thuispagina uw klant biedt wat hij verwacht. Dat is een kwestie van 'erop of eronder'. Want u krijgt geen tweede kans voor een eerste indruk.

Vertrouw op Schrijf.be.

Moeilijk? Schrijf.be helpt u.Moeilijk? Schrijf.be helpt u.