Krijg nieuwsbrief

Please enable the javascript to submit this form

 
 

Hier het cookiemonster. Geeft u mij een kruimeltje? (Wees gerust: uw privacy is ons menens!)

Ja

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Willem Geetsstraat 9, 2800 Mechelen
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Knal met uw website homepage

Uw homepagina is het eerste wat uw websitebezoeker ziet. Vertel hem hoe hij van uw producten of diensten beter wordt. Stel uzelf voor. En hou het kort. 

Maak uw eerste indruk

website homepageGoedendag, KOOP NU BIJ ONS, want wij zijn DE BESTEN!!!

Zou ú ingaan op het aanbod van deze verkoper? Neen toch?! Waarom schreeuwen zoveel websites u op hun homepage dan zo toe? En schrikken zij potentiële klanten af? Check nu of uw eigen startpagina wel zijn vier plichten vervult.

Wie? De virtuele handdruk

Als u een nieuwe zakenrelatie ontmoet, stelt u zich voor. U zegt wie u bent, wat u verkoopt of welke diensten u aanbiedt, en tot wie u zich richt.

Uw thuispagina geeft die informatie ook in enkele korte zinnetjes. De argeloze surfer weet zo meteen of hij aan het juiste adres is en of hij tot uw doelgroep behoort (b2b of b2c, leeftijd, koopkracht, enzovoort).

Wat? Het verschil

Waarin verschilt uw firma van de andere? Of in marketingjargon: wat is uw 'USP' (unique selling proposition)? Laat u niet verleiden tot een ellenlange opsomming. Geen hond die u gelooft. Eén enkele staalharde USP volstaat.

Waarom? De aanmoediging

Meer dan genoeg over uzelf! Hoog tijd om uw bezoeker redenen te geven om uw site te verkennen.

Dat doet u door duidelijke voordelen voor te schotelen, geen producteigenschappen.

Biedt u diensten met toegevoegde waarde, een leuke nieuwsbrief, een vrijblijvende test of inside informatie? Uw homepage zet het allemaal in de verf.

Hoe? De gids voor de perfecte homepage

Gaf u uw potentiële klant de essentiële informatie en de zin om verder te klikken? Stuur hem dan nu niet de mist in. Zorg van op de thuispagina voor een helder en eenvormig menu, dat houvast biedt.

Tot slot nog dit: vermijd intropagina's in b2b. Flash-intro's hebben zelden toegevoegde waarde. Zeg eens eerlijk: wordt ú graag eerst door de huisbioscoop geleid alvorens een winkel te bezoeken?

Zó schrijft u uw homepage

Met vier vuistregels checkt u of uw thuispagina uw klant biedt wat hij verwacht. Dat is een kwestie van 'erop of eronder'. Want u krijgt geen tweede kans voor een eerste indruk.

Vertrouw op Schrijf.be.

Geef uw bezoeker reden om uw website te verkennen, met een ijzersterke homepage. Deel dit op
Home sweet home(page) Deel dit op
Uw #homepage: de eerste indruk van een surfer. Schrik hem niet af. Deel dit op

Reageer

Tevreden partners

Naadloze samenwerking en een tekst die wérkt
Onvoorstelbaar knap werk
Nieuwe generatie klanten vraagt om nieuwe generatie copywriters
Een baken van kwaliteit
Schrijf.be denkt met u mee
Deze mensen weten waarmee ze bezig zijn
In één woord? Kwaliteit!
Professioneel, betrouwbaar en efficiënt
Mijn folder doet nu het werk voor mij
Schrijf.be? Dat is super service!
Schrijf.be bulkt van het schrijftalent
Schrijf.be respecteert onze inhoudelijke boodschap
Onze mailing zit er boenk op!
Ze trappen niet in de val om moeilijk jargon te gebruiken
Tone of voice ons op het lijf geschreven
Flexibel, grondig en eerlijk
Wil je echt goede teksten?  Dan moet je hier zijn.
Snelheid én kwaliteit als troeven
Goed meegedacht, goed neergeschreven
Geen discountfirma - gelukkig maar

Wat klanten zeggen

Bedankt voor de snelle reactie. Het resultaat ziet er goed uit: kort en bondig, leest vlot en laat duidelijk de voordelen spreken.

Jean Paul Vanherck