Krijg nieuwsbrief

Schakel javascript in om dit formulier in te dienen

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Willem Geetsstraat 9, 2800 Mechelen
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

3 knetterende naamkaartjes

Het perfecte visitekaartje: u zou er een moord voor plegen. Wij gaven al eerder tips over hoe u uw kaartje doet nazinderen. Wilt u naast goede copywriting ook met een originele lay-out uitpakken? Laat u dan inspireren – of net niet – door onderstaande voorbeelden.

Junpiter Futbol

Simpel en briljant: het visitekaartje voor voetbalcoach Jun Tan van Junpiter Futbol. Ideaal om voetbaltechnieken met een andere sportfan te bespreken – om dan een casual "Hou maar, mijn contactgegevens staan erop" in te koppen. Doelpubliek bereikt.

junpiter-futbol-business-card1

junpiter-futbol-business-card-3
© cardobserver.com

Plastische chirurgie

Misser? Onderstaand naamkaartje voor een plastisch chirurge, omdat het zijn doelpubliek voorbij sjeest. Een glimlach levert het wel op, maar nieuwe patiënten? Twijfelachtig of vrouwen na dit visitekaartje vol vertrouwen onder het mes gaan. Want neemt de dokter hun medisch probleem nu serieus, of maakt ze het net belachelijk?

Visitekaartje plastische chirurge

© creativecriminals.com

Aster Avenue

Creatief – met goede copywriting. Vertaling? "Plant mijn contactgegevens in je adresboek, en plant daarna dit kaartje in de grond. Geef het water, en zie het groeien. Neem een kiekje en stuur het naar mij op (ik hou van bloeiende asters)." Het visitekaartje voor Aster Avenue.

Visitekaartje Aster Avenue

 

 cardgala.com

Aster wat? Nja, daar schuilt het probleem bij dit kaartje-met-bloemzaadjes. Want wát het bedrijf nu eigenlijk doet – of nog belangrijker, wat het doet voor ú – is een raadsel. En zo verdwijnt het kaartje in de grond, zonder dat u de contactgegevens onthield. (Aster Avenue is trouwens een ontwerpbureau. Zo is dat mysterie ook opgelost.)

En nu ú

Zelf aan de slag? Een tip: maak van uw naamkaartje de kleinste brochure ter wereld. En vergeet vooral de copywriting niet.

Reageer