string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(53) "https://schrijf.be/nl/blog/3-knetterende-naamkaartjes" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(53) "https://schrijf.be/nl/blog/3-knetterende-naamkaartjes" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
3 knetterende naamkaartjes
Het perfecte visitekaartje: u zou er een moord voor plegen. Wij gaven al eerder tips over hoe u uw kaartje doet nazinderen. Wilt u naast goede copywriting ook met een originele lay-out uitpakken? Laat u dan inspireren – of net niet – door onderstaande voorbeelden.
Junpiter Futbol
Simpel en briljant: het visitekaartje voor voetbalcoach Jun Tan van Junpiter Futbol. Ideaal om voetbaltechnieken met een andere sportfan te bespreken – om dan een casual "Hou maar, mijn contactgegevens staan erop" in te koppen. Doelpubliek bereikt.
© cardobserver.com
Plastische chirurgie
Misser? Onderstaand naamkaartje voor een plastisch chirurge, omdat het zijn doelpubliek voorbij sjeest. Een glimlach levert het wel op, maar nieuwe patiënten? Twijfelachtig of vrouwen na dit visitekaartje vol vertrouwen onder het mes gaan. Want neemt de dokter hun medisch probleem nu serieus, of maakt ze het net belachelijk?
© creativecriminals.com
Aster Avenue
Creatief – met goede copywriting. Vertaling? "Plant mijn contactgegevens in je adresboek, en plant daarna dit kaartje in de grond. Geef het water, en zie het groeien. Neem een kiekje en stuur het naar mij op (ik hou van bloeiende asters)." Het visitekaartje voor Aster Avenue.
cardgala.com
Aster wat? Nja, daar schuilt het probleem bij dit kaartje-met-bloemzaadjes. Want wát het bedrijf nu eigenlijk doet – of nog belangrijker, wat het doet voor ú – is een raadsel. En zo verdwijnt het kaartje in de grond, zonder dat u de contactgegevens onthield. (Aster Avenue is trouwens een ontwerpbureau. Zo is dat mysterie ook opgelost.)
En nu ú
Zelf aan de slag? Een tip: maak van uw naamkaartje de kleinste brochure ter wereld. En vergeet vooral de copywriting niet.