string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(43) "https://schrijf.be/nl/blog/zinnenprikkelend" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(43) "https://schrijf.be/nl/blog/zinnenprikkelend" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Zinnenprikkelend
Ik weet een mooie zin wel te smaken. Een frase die je kunt zien, horen en voelen. Ja, haast kunt ruiken. Toch is het uitkijken met de zintuigen. Ik raakte net een beetje geprikkeld toen ik dit stukje las:
Bij elk logodesign moet telkens gelet worden op eenvoud. Niet de uitvoerig met kleuren en geuren voorziene afbeeldingen bij een logo maken het herkenbaar. Een sterk logo ontwerp hoeft dan ook niet steeds met toeters en bellen ontworpen worden. Slechts een kleine streep of vlek kunnen van een woord een logo maken.
Een logo voorzien van kleuren én geuren? Ontworpen met toeters en bellen?
Tenenkrullend? Een beetje. Vooral euh ... oorsuizend en oogverblindend!