string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(45) "https://schrijf.be/nl/blog/woord-zonder-beeld" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(45) "https://schrijf.be/nl/blog/woord-zonder-beeld" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Woord zonder beeld
Ma-te-lo-ze bewondering voor deze reclame uit de oude doos!
Durf het als productmanager maar aan om reclame voor je product te maken, zonder het te tonen!
Meer nog: door het bewust weg te laten. Wow.
Want zo spat de emotie van het email: "Wat er ontbreekt aan hun geluk? Alleen nog de Vespa!"