string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(51) "https://schrijf.be/nl/blog/wij-mailen-u-verhoor-ons" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(51) "https://schrijf.be/nl/blog/wij-mailen-u-verhoor-ons" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Wij mailen U, verhoor ons!
Ik kreeg net correcties van een klant op een direct mailing die ik voor hem geschreven had. Eén aanpassing veranderde ik resoluut weer naar zijn originele staat. Overal waar ik 'u' had geschreven, had de klant 'U' geschreven, met een hoofdletter dus.
Natuurlijk geeft u om uw klanten. Ze zijn belangrijk voor u. Klant is koning. Maar uw klant is niet heilig. En de aanspreking 'U'? Die is alleen voorbehouden voor God en andere heilige personen. Amen!