string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(44) "https://schrijf.be/nl/blog/wij-hebben-mensen" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(44) "https://schrijf.be/nl/blog/wij-hebben-mensen" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Wij hebben ménsen
Een van mijn favoriete schrijf- en marketingtips? People buy people.
U koopt het liefst van mensen die u kent en vertrouwt.
Die waardevolle persoonlijke band met klanten opbouwen als dorpswinkelier? Lukt best. Maar hoe doet een onlinebank dat?
Knappe tegenzet
Klanten van Rabobank.be kunnen niet in een bankkantoor terecht. Waardoor het bedrijf al snel dreigt over te komen als een kille machine.
Maar daarop vond de marketingafdeling een slim antwoord. Net als wij toont Rabobank.be alle medewerkers met een fotootje op de website.
Zelfzekere slogan
De bank buigt een gepercipieerd nadeel zelfs vlot om tot een voordeel.
De slogan boven aan de pagina roept:
Wij hebben geen kantoren, wij hebben ménsen.
Dat klinkt veel beter dan onpersoonlijke zinnen als:
Uw bankkantoor doet er alles aan om u te helpen.
Nee nee, bij Rabobank.be ziet u welke mensen zich elke dag inspannen om uw kapitaal te beheren. En zo hoort het.