Maandelijkse tip?

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Select your language

		string(2) "be"
	
		array(7) {
  ["title"]=>
  string(0) ""
  ["type"]=>
  string(7) "website"
  ["url"]=>
  string(39) "https://schrijf.be/nl/blog/what-the-faq"
  ["image"]=>
  string(23) "images/logo-schrijf.png"
  ["description"]=>
  string(0) ""
  ["site_name"]=>
  string(10) "Schrijf.be"
  ["locale"]=>
  string(5) "nl-BE"
}
	
		array(6) {
  ["title"]=>
  string(13) "What the FAQ?"
  ["type"]=>
  string(7) "website"
  ["url"]=>
  string(39) "https://schrijf.be/nl/blog/what-the-faq"
  ["image"]=>
  string(42) "https://schrijf.be/images/what-the-faq.jpg"
  ["description"]=>
  string(155) "Met welke vragen worstelen uw (potentiële) klanten? Zet uw SEO-pet op en ga op speurtocht. Het resultaat: een relevante FAQ-pagina om ú tegen te zeggen. "
  ["site_name"]=>
  string(10) "Schrijf.be"
}
	

SEO in 2022: what the FAQ?

Hoe u potentiële klanten overtuigt om met u in zee te gaan? Simpel: stel vragen. Ontdek wat ze zoeken. En presenteer uw dienst of product als hét antwoord in uw:

  • landingspagina's
  • FAQ

Uw prospect: wie is hij, wat doet hij, wat drijft hem? En vooral: waarom? Haal de onderzoeksjournalist in uzelf naar boven en voel uw klant aan de tand.

SEO-microfoon voor uw landingspagina’s

what the faqDe oplossing voor zijn probleem: daarnaar zoekt uw klant. Maar hoe formuleert hij zijn vraag? Google kent het antwoord.

  1. Haal uw SEO-microfoon boven en richt hem op de vragen die uw prospect letterlijk stelt. Bijvoorbeeld via AnswerThePublic.
  2. Beantwoord ze op individuele SEO-landingspagina’s. Zo zuigt uw website mensen aan die naar ú op zoek zijn zonder dat ze het zelf weten. 

Klantenservice voor uw FAQ’s

Hou de vinger aan de pols. Welke vragen krijgt uw klantendienst vaak? Behandel ze in een nieuwsbrief en in uw FAQ’s. Want ze stellen uw bezoekers gerust. Gelukkig, denken ze, mijn vraag was zo dom nog niet!

TIP Formuleer de vraag van de klant niet ‘mooier’. Keep it simple. Verbaster 'Welke garantie krijg ik?' dus niet tot: 'Op welke garantieprocedures kan een klant zich beroepen?'

Microscoop voor uw twijfelaars

Klanten vermommen hun bezwaren graag als vragen. Neem ze onder de loep – de vragen, bedoel ik – en zoom in op de kern. Formuleer dan het antwoord. Zo countert u proactief elke tegenwerping: tijdens uw verkoopgesprek en op uw verkooppagina's. En leidt u prospects linea recta naar de kassa.

Hebt u de SEO-microfoon al in de hand? Of laat u het veldwerk liever over aan een professional? Wij staan voor u klaar!

Moeilijk? Schrijf.be helpt u.Moeilijk? Schrijf.be helpt u.