string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(39) "https://schrijf.be/nl/blog/veel-plezier" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(39) "https://schrijf.be/nl/blog/veel-plezier" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Veel plezier!
"En nog veel plezier met uw aankoop, mevrouw!" De bijzonder vriendelijke verkoper wenste het mij uit de grond van zijn hart. En toch antwoordde ik schamper: "Ja, dàt zal wel!"
"En nog veel plezier met uw aankoop." Het is zo'n zinnetje dat waarschijnlijk heel goed klinkt tijdens strategievergaderingen. "En als de klant vertrekt, laten we de verkoper de klant nog veel plezier toewensen." Enthousiasme rond de vergadertafel! Ja, sterk plan! Doen we!
Neen. Geen sterk plan. Ergernis op de verkoopvloer.
Ik had namelijk een (krachtterm geschrapt) stof-zui-ger gekocht. Wanneer hebt u voor het laatst nog eens veel plezier aan uw stofzuiger beleefd? (Ongetwijfeld heeft deze blog alleen keurige lezers. Stel dat u die ene perverse geest onder hen bent: niet reageren. Echt niet. Ik Moet Het Niet Weten.)
En dan denk ik: “Oh help: ik lijk toch niet zo'n type dat vrolijk fluitend huiswaarts trekt, omdat ze mag gaan schohoonmahaken?”
En de eindredactrice in mij denkt voort: “Wat had die verkoper mij wel moeten toewensen?”
"En laat de spinnenwebben niet zegevieren!"
"Laat de strijd tegen het stof kort maar krachtig zijn!"
Iemand?