string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(51) "https://schrijf.be/nl/blog/shampoo-voor-copywriters" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(51) "https://schrijf.be/nl/blog/shampoo-voor-copywriters" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Shampoo voor copywriters
Het is niet eenvoudig om keer op keer een nieuwe insteek te vinden voor uw boodschap.
Van satijn tot Scary Spice
En dat is niet anders voor shampoo. Waarom gebruikt ú dat ene merk - en niet het andere? Omdat het u satijnzachte lokken belooft, of net een Scary Spice-volume? 'Omdat u het waard bent', of omdat u er gelukzalige kreetjes van slaakt?
Uw motivatie kan verschillen, maar uiteindelijk gebruikt u élke bus shampoo voor krek hetzelfde: uw haar wassen.
Ideeënmassage
En zo dacht ik dat ik elke slogan wel al eens gezien had. Tot ik dít product zag staan: 'shampooing massages your ideas'. En hoewel dat eigenlijk op weinig slaat, spreekt het mij tóch aan. Want zo'n goeie ideeënmassage voor ik bij Schrijf.be aan de slag ga? Yes, yes!
Zoekt u ook een slagzin die tot de verbeelding spreekt? Vraag naar onze vers geboetseerde ideeën!