string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(44) "https://schrijf.be/nl/blog/schrijven-loont-2" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(44) "https://schrijf.be/nl/blog/schrijven-loont-2" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Schrijven loont
Kleine moeite, grote impact
Een persoonlijke aanpak werkt. Dat bewijst deze brief aan een piepjonge klant. IJzersterk! Want Lily krijgt een pasklaar antwoord op haar vraag. Eentje om van te smelten. Want het knuffelgehalte is torenhoog.
Me like, me like
Wedden dat Lily haar brief iedereen glimmend van trots in de handen heeft geduwd? Iemand postte hem zelfs op Facebook. Waar hij goed is voor 65.281 – oeps – 65.282 duimen! Doet uw klantendienst dat na?
Zoethoudertje
De kers op de taart? Haar tegoedbon. Even eenvoudig als geniaal. Want iedereen is gek op cadeautjes, toch? En driejarigen al helemaal. Bovendien brengt Lily gegarandeerd mama, papa, opa of oma mee om te shoppen. Wieeeeee, nog meer klanten!