Krijg nieuwsbrief

Schakel javascript in om dit formulier in te dienen

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Schrijf.beter 001

  1. Het is de eerste keer dat we beroep doen een beroep doen op uw hulp.
    Dit is een heel hardnekkige: ondanks ontelbare correcties blijven we ‘beroep doen op' zeggen. Heel raar, want het is ‘maar' een onbepaald lidwoord dat erbij moet komen.
     
  2. Er is niets waarover ik niet tevreden ben. Ik ben over alles tevreden.
    Te vaak schrijven we, meestal onbewust, negatieve zinnen. De positieve versie is vaak veel eenvoudiger - en dus beter.
     
  3. Ook StuBru in de vuilbak. Ook StuBru in de vuilnisbak.
    Vuilbak is geen Algemeen Nederlands.
     
  4. Dat zorgt voor veroorzaakt problemen, maar het biedt ook voordelen.
    ‘Zorgen voor' gebruik je als er iets positiefs volgt: ‘Obama zorgt voor hoop in barre tijden.' Maar volgt er iets negatiefs? Dan kies je beter een ander werkwoord zoals 'veroorzaken' of 'uitlokken'.
     
  5. Geef je medewerker alle kansen om te groeien tegen in zijn tempo.
    Hij moet kunnen groeien in zijn tempo en rijden met (een bepaalde) snelheid.
     

Tevreden klanten

Ze trappen niet in de val om moeilijk jargon te gebruiken
Inlevingsvermogen verdient respect
Wat er nog beter kon? Niets.
Schrijf.be bracht vaart in de Batavus-website
Ik verwachtte het beste … en kreeg nog beter
Wat als uw freelance-copywriter ermee kapt?
Professionalisme is indrukwekkend
Schrijf.be verzekert me van sterke teksten
De perfecte omschrijving
Uitpakken met knappe foldertekst
Storytelling en SEO: ze gaan samen
Voorkeurspartner voor mij én voor mijn klanten
Tien voor thee én voor taal
Hoe jullie met taal spelen, daarvoor doe ik mijn hoedje af!
“Altijd een geestige kwinkslag of spitsvondige woordspeling”
Doet wat het belooft - en vaak meer en sneller
Jullie kleden een barokke tekst uit, en maken er een vlot leesbare brief van.
Onze mailing zit er boenk op!
Tekst even belangrijk als vorm
Geen discountfirma − gelukkig maar

Wat klanten zeggen

Bedankt voor de copy. Ziet er prima uit! Geen opmerkingen van mijn kant.

Stijn Dom