string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(35) "https://schrijf.be/nl/blog/onewheel" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(35) "https://schrijf.be/nl/blog/onewheel" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Copywriting-wheelie
Empathie: dé eigenschap die een Schrijfbe'er typeert. Zodat hij zich inleeft in zijn lezer. Ultieme voordelen aandraagt die hem bekoren. In een taal die de zijne is.
Hoe dat er dan 'in het echt' uitziet? Delfine deed het onlangs voor in een nieuwsbrief voor One Wheel. Met een tekst die niet sputtert, maar spettert. En die past als een handschoen bij het productimago. Met een nerveuze maar niet-enerverende schrijfstijl, en een plastische woordkeuze. Geniet mee!