string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(39) "https://schrijf.be/nl/blog/ken-uw-lezer" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(39) "https://schrijf.be/nl/blog/ken-uw-lezer" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Ken uw lezer
Een tekst schrijven die uw lezer tot actie doet overgaan? Dan moet u donders goed weten wat hem beweegt en raakt. Maar vooral ... wat zijn frustraties en problemen zijn. Vertelt u concreet hoe u die voor hem oplost? Dan werpt uw communicatie gegarandeerd vruchten af.
De uitbaters van deze taverne hebben dat goed begrepen. Ze weten precies wat hun klanten bezighoudt. Ik vermoed dat ze de verzuchtingen van de winkelende dames al meer dan eens mochten aanhoren. Hun tekst raakt bij mij alvast de gevoelige snaar. Dus ga ik straks najaarshoppen? Dan parkeer ik mijn partner zeker in hun crèche.