string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(52) "https://schrijf.be/nl/blog/ik-ben-vandaag-zo-vrolijk" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(52) "https://schrijf.be/nl/blog/ik-ben-vandaag-zo-vrolijk" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Ik ben vandaag zo vrolijk
Jawel, vreselijk vrolijk. En zelfs werkgerelateerd vrolijk! Weet u waarom? Nee, ik heb geen miljoenencontract binnengehaald voor Schrijf.be. Nee, ik heb geen tekst geschreven die schreeuwt om de Nobelprijs voor literatuur. Ik hing gewoon aan de lijn met ... een vrolijke klant.
Vriendelijkheid blijheid
Ik belde hem om onze offerte even te overlopen. Had hij ze goed ontvangen? Waren er nog vragen? De man aan de andere kant van de lijn antwoordde vrolijk, vriendelijk en opgeruimd. En voegde eraan toe dat hij de offerte heel duidelijk vond, spic and span zelfs. Had hij gezien hoe ik zat te glunderen, hij had er vast nog een offerte bovenop gevraagd - gewoon, voor de lol. Zelfs nu ik eraan terugdenk, krijg ik alweer een glimlach op mijn gezicht.
Dat klinkt allemaal misschien pietluttig, maar u hebt er geen idee van hoe gelukkig wij worden van zo'n uitbundige vriendelijkheid aan de lijn. Langs deze weg dus een bedankje voor alle blij bellende klanten. U maakt van ons goedgemutste copywriters!