string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(41) "https://schrijf.be/nl/blog/glansrijkecopy" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(41) "https://schrijf.be/nl/blog/glansrijkecopy" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
OPI: glansrijk geslaagde copy!
Af en toe ontdek ik copy waarvan ik ga smakken.
Onlangs stootte ik zo op de Engelse website van het nagellakmerk OPI.
Voor de wintercollectie – volledig in het thema Venetië – gingen hun copywriters all the way.
Ze zetten gretig hun nagels in het Italiaanse motief. En bedachten elke kleur met een guitige productnaam en eenvoudige baseline.
Storytelling op microniveau
Resultaat? Elk lakje heeft zijn eigen verhaal. Om van weg te dromen ...
Want geeft u mij de keuze tussen nagellak die aan prosecco doet denken en een versie die droogweg 'crèmekleur' vermeldt? Dan graaien deze vingers gulzig naar de sprankelende copy. Wees daar maar zeker van!
Nu ben ik benieuwd: voor welke copy gaat u genadeloos overstag?
Post hieronder uw favorieten. Ik kijk er alvast smakkend naar uit!