Maandelijkse tip?

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Select your language

		string(2) "be"
	
		array(7) {
  ["title"]=>
  string(0) ""
  ["type"]=>
  string(7) "website"
  ["url"]=>
  string(50) "https://schrijf.be/nl/blog/copywriting_tips_streep"
  ["image"]=>
  string(23) "images/logo-schrijf.png"
  ["description"]=>
  string(0) ""
  ["site_name"]=>
  string(10) "Schrijf.be"
  ["locale"]=>
  string(5) "nl-BE"
}
	
		array(6) {
  ["title"]=>
  string(28) "Trek uw lezer over de streep"
  ["type"]=>
  string(7) "website"
  ["url"]=>
  string(50) "https://schrijf.be/nl/blog/copywriting_tips_streep"
  ["image"]=>
  string(41) "https://schrijf.be/images/onderstreep.png"
  ["description"]=>
  string(71) "Streepje voor op uw concurrenten? Onderstreep de voordelen in uw tekst!"
  ["site_name"]=>
  string(10) "Schrijf.be"
}
	

Onderstreep

Onder wat in uw cursus belangrijk was, trok u als student een streep. Dat werkt ook zo in commerciële teksten. Zet uw USP's dus in de kijker: onderstreep ze. 

onderstreep

Trek uw lezer over de streep

Kent u het streepjesgevoel? Die onweerstaanbare neiging om een streep te trekken onder een paar woorden? Met markeerstift of potlood? 

U leest een mooie zin, knappe woordspeling, ontroerende alinea. En die beloont u met een … streep.

Dat gevoel is goud waard. Maar hoe krijgt u úw lezer zover?

U trekt de streep voor uw lezer

Wanneer trekt uw lezer een streep? Als uw boodschap onweerstaanbaar is. Door een supervoordelige promotie, overtuigende voordelen, keiharde garanties.

En nu volgt de magie: trek zelf al die streep! Zoals in deze verkoopbrief (pdf).
Op uw website gebruikt u vetjes. Géén streep, want die duidt op een hyperlink. Alhoewel, als u slimt bent, gebruikt u net die hyperlinks, zoals op deze pagina.

U streept ballast weg

Trek niet alleen onder woorden een streep, maar ook erdoor.

Want als schrijver bent u meedogenloos. U schrijft geen woord te veel. U streept weg.

En zet pas dan een streep onder uw tekst.

Erop of eronder

Uw commerciële tekst is zoals spelen op de lotto. Het is erop of eronder. Winnen of verliezen. Met één verschil: u hebt het winnende lot in eigen handen.

Schrijf dus teksten die uw lezer ontroeren, boeien, overtuigen. Zeg hem wat u wilt dat hij doet. En trek hem over de streep.

Huuuuulp!

Haalt u de eindstreep niet? Vraag dan Schrijf.be om hulp. Zo hebt u meteen een streepje voor op uw concurrenten.