Maandelijkse tip?

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Select your language

		string(2) "be"
	
		array(7) {
  ["title"]=>
  string(0) ""
  ["type"]=>
  string(7) "website"
  ["url"]=>
  string(58) "https://schrijf.be/nl/blog/copywriting_tips_scoreningoogle"
  ["image"]=>
  string(23) "images/logo-schrijf.png"
  ["description"]=>
  string(0) ""
  ["site_name"]=>
  string(10) "Schrijf.be"
  ["locale"]=>
  string(5) "nl-BE"
}
	
		array(6) {
  ["title"]=>
  string(31) "Houd u Google aan het lijntje? "
  ["type"]=>
  string(7) "website"
  ["url"]=>
  string(58) "https://schrijf.be/nl/blog/copywriting_tips_scoreningoogle"
  ["image"]=>
  string(24) "images/seo-schrijven.jpg"
  ["description"]=>
  string(67) "Scoren in Google? Vul uw website met steengoede content. Check hoe!"
  ["site_name"]=>
  string(10) "Schrijf.be"
}
	

Wat is SEO-schrijven? 

Met SEO-schrijven zorgt u ervoor dat uw webteksten hoog scoren bij uw lezers én bij Google. 

seo schrijven

Hoe SEO-teksten schrijven?

Hoog in de Google-resultaten schitteren? Het codewoord is: inhoud. Góéde inhoud. Veel inhoud.

Zoeker = klant van Google

Google is een bedrijf als een ander. Het wil klanten maken en houden.

Vraag: hoe werft ú een klant en hoe houdt ú hem tevreden? Door hem snel en precies te bieden wat hij vraagt, professioneel advies inbegrepen.

Vraag: hoe houdt Google zijn klant tevreden? Idem: door zijn vraag snel, precies en professioneel te beantwoorden.

Zo, daarmee weet u meteen welke pagina's Google hoog laat scoren: snelle pagina's met excellente inhoud. Scoren in Google = driekwart inhoud.

High-quality sites om te scoren in Google

Google maakt geen geheim van wat een 'high-quality site' is. Merkt u hoe belangrijk inhoud is?

Prima pagina's zijn voor de zoekrobot:

  • geloofwaardig en deskundig
  • helder, origineel en met toegevoegde waarde
  • vlot geschreven, zonder stijl- of spelfouten
  • netjes ingedeeld (uw kennis deelt. Die trekken Google-klanten uw website in. Overtuigt u hen daar van uw kennis? Dan klikken ze door naar uw verkooppagina's. En worden zij ook úw klant.

    SEO-schrijven = nieuwe inhoud

    Hecht u nog belang aan het nieuws van vorig jaar? Google ook niet. Het weet precies welke websites werken aan hun inhoud. Zoals met maandelijkse tips of een blog.

    SEO-schrijven = een kwart techniek en reputatie

    Scoren in Google draait dus in de eerste plaats om waardevolle inhoud creëren – en blijven creëren. Voor de rest vertrouwt u op betrouwbare SEO-specialisten:

    Slotsom: om te scoren bij Google komt u al een eind met gezond verstand en puike webteksten. En als wij nu iets op overschot hebben ... Helpen we u een handje met uw webteksten?

Moeilijk? Schrijf.be helpt u.