Krijg nieuwsbrief

Schakel javascript in om dit formulier in te dienen

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Mail? Gebruik altijd een PS

Zet onder elke mailingbrief een PS. Dat grijpt uw lezer bij de arm met een mini-samenvatting plus een extra call to action. En dat werkt! 

Handsome man with glasses thinking

Stuur nóóit een mailing zonder postscriptum

Van een mailingbrief wordt de headline eerst gelezen.

Maar weet u wat het verrassende nummer twee is? Het postscriptum. Een kwart van de lezers leest zelfs eerst het PS. Alleen als dat overtuigt, gaan ze verder met de rest van de brief.

Vindt u dat raar? Wat dacht u dan van twee mensen die uren over een project discussiëren. En toch elkaar bij het afscheid in het deurgat nog even bij de pols grijpen om de concrete afspraak te maken:

"Dus, jij belt me morgen, hé?"

Oh ja, wat ik je nog wilde zeggen ...

Onlogisch? Kan best zijn. Maar zij doen het nu eenmaal omdat het werkt. Nog snel even afchecken voor ieder zijn eigen weg gaat. Met het PS is het net zo.

Akkoord, een PS lijkt commercieel. En is het ook. Maar het werkt. Een verkoopbrief mét PS scoort in alle tests beter dan eentje zonder. Met als eindresultaat meer respons en meer verkoop.

Beslist u toch om geen PS te zetten onder een mailingbrief? Dan beslist u meteen om minder resultaat te boeken.

"Bestel vandaag nog, want de voorraad is klein."

Samenvattend PS met voordeel

Uw PS is de mini-samenvatting van uw verkoopbrief met een extra aansporing om nú te handelen. Het ideale PS bevat:

  • het belangrijkste voordeel van het product of de dienst
  • gekoppeld aan een tijdelijk aanbod

Enkele voorbeelden: telemarketing, trainingbouwmaterialen, senioren, boekhouding, beurs.

"Oh ja, voor ik het vergeet: ..."

PS in e-mailing, e-nieuwsbrief & advertentie

Een PS onder een mailingbrief is dus een must

Maar weet u waarom eenzelfde PS onder aan een e-nieuwsbrief, webtekst of advertentie niet zou werken? Wel, ik ook niet. Want een origineel PS werkt altijd. Doe er dus uw voordeel mee. Of nog gemakkelijker: wend u tot copywriters die dat voor u doen.
 

PS   Zet voortaan onder elke mailingbrief een PS.

 


Tevreden klanten

Tekst even belangrijk als vorm
Onze mailing zit er boenk op!
Zot zeg hoeveel beter die tekst wordt!
Hun reputatie snelt hen vooruit
A pleasure to work with, from beginning to end
Drie paar handen leveren vakwerk
Superlatieven schieten tekort
Valse noot? Toch mooi lied!
Naadloze samenwerking en een tekst die wérkt
Nieuwe generatie klanten vraagt om nieuwe generatie copywriters
De betrouwbare partner die we zochten
Een constant, hoog niveau
Helse job, uitgevoerd met ijzeren discipline
Sprookjesachtige samenwerking
Teksten die kleur geven aan onze visie
Contentcreatie van a tot z
Mijn copywriter laat me scoren in Google én bij mijn klanten
Snel, accuraat, betaalbaar
Dwars door de Belgisch-Nederlandse taalbarrière
Samen tot unieke communicatiestijl komen

Wat klanten zeggen

Dit smaakt naar nog. Leest vlot en is duidelijk!

Rudi De Roeck